به دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم

انتقاد یحیی به بی برنامگی در آغاز لیگ برتر/ گل محمدی: این ناهماهنگی‌ها زیبنده فوتبال ایران نیست

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: با توافق صورت گرفته میان دو باشگاه شهرخودرو و ذوب‌آهن، این دو تیم در چارچوب دیدارهایی دوستانه به صورت رفت و برگشت در اصفهان و مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیمش در تهران برای حضور مقتدرانه در لیگ نوزدهم اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خوبی را در طول یک هفته‌ای که در تهران حضور داشتیم، برگزار کردیم که باید از مدیران باشگاه به ویژه حمیداوی مالک باشگاهتشکر کنم. امکانات مناسبی مهیا بود و بازی دوستانه خوبی هم در مصاف با سایپا برگزار کردیم.

وی افزود: در ادامه برنامه آماده‌سازی خود، امروز راهی اصفهان می‌شویم تا به مصاف ذوب‌آهن برویم. دیدار با ذوب به صورت رفت و برگشتی خواهد بود و پس از برگزاری دیدار اول در اصفهان، حریف به مشهد خواهد آمد تا دومین دیدار تدارکاتی شهرخودرو و ذوب‌آهن در مشهد برگزار شود.

سرمربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: متاسفانه تنها موضوعی که روی عملکرد ما تاثیر منفی و بدی گذاشته، بلاتکلیفی به وجود آمده در خصوص زمان آغاز مسابقات است. این ناهماهنگی‌ها زیبنده فوتبال ایران نیست، حداقل کاش اگرقرار بود لیگ با چنین تاخیری آغاز شود، پیش از این اعلام می‌کردند تا با آمادگی و اطلاع از این مهم، برای شروع و آماده‌سازی تیم خود، برنامه‌ریزی کنیم.

گل‌محمدی در خصوص ادامه فعالیت شهرخودرو در بازار نقل و انتقالات گفت: هنوز کار ما تمام نشده و به دنبال جذب چند بازیکن دیگر نیز هستیم. تنها بازیکن جذب شده و قطعی خارجی تیم ما چوچو است و بازیکنان خارجی دیگر حضورشان در شهرخودرو هنوز قطعی نیست و باید شرایط فعلی این افراد را بیشتر بررسی کنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه، با برطرف کردن نقاط ضعف به بهترین شکل ممکن آماده حضور در لیگ نوزدهم شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید