استقلال در پرونده برزای محکوم شد

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره برخی پرونده‌های مطروحه در این کمیته صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

در پی شکایت علیرضا جلیلی لقمان از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درباره خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نیست.

با توجه به شکایت فرزاد مجیدی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درباره خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نیست.

در پرونده شکایت مجتبی توتونی از باشگاه سپیدرود رشت، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 60 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ 21 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است. همچنین در خصوص صدور رأی نسبت به سایر خواسته‌های خواهان مبنی بر پرداخت حق الوکاله وکیل و خسارت تأخیر تادیه وجه چک با تکلیفی مواجه نیست.

با توجه به شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ 36 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت باشگاه پیکان از نساجی مازندران در خصوص محمدامین رضایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت یک سال حق آموزش این بازیکن به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت بهنام برازی از استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ شش میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ 300 میلیون ریال را مردود اعلام کرد و در خصوص خسارت خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نیست.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید