منچستریونایتد قیمت پوگبا را بالا برد

باشگاه منچستریونایتد قیمت هافبک فرانسوی خود را افزایش داد تا کار این بازیکن برای ترک اولدترافورد سخت‌تر از گذشته شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اظهارات اخیر مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا که گفته بود همه اعضای باشگاه منچستریونایتد می‌دانند که خواسته پل چیست و ما داریم روی فرآیند انتقال او کار می‌کنیم، ظاهراً به مذاق مدیران این باشگاه انگلیسی خوش نیامده، برای همین قصد دارند برای جدایی پوگبا مانع‌تراشی کنند.

بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس، باشگاه منچستریونایتد  قیمت پل پوگبا را به 180 میلیون پوند (200 میلیون یورو) افزایش داد که این کار رئال مادرید و یوونتوس به عنوان اصلی‌ترین مشتریان وی را سخت می‌کند. پیش از این گفته شده بود منچستریونایتد حاضر است در ازای 150 میلیون یورو هافبک 26 ساله‌اش را بفروشد.

منچستریونایتد سه سال پیش پوگبا را با قراردادی به ارزش 90 میلیون پوند از یوونتوس به خدمت گرفت و حالا قصد دارد او را با قیمتی دو برابر چیزی که خریده بود، به فروش برساند.

زین‌الدین زیدان پیش از این از علاقه‌اش به پوگبا سخن گفته بود و گفته می‌شود او از مدیران باشگاه رئال مادرید خواسته تا این بازیکن را هم به لیست خرید خود اضافه کنند، بازیکنی که فصل گذشته فراز و نشیب زیادی داشت. یوونتوس هم رقیب رئال مادرید در راه جذب پوگبا است.

پوگبا که دو فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، در فصل اخیر در 35 بازی لیگ برتری به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

دیدگاه تان را بنویسید