توصیه رئیس کمیته انضباطی به مدیران پرسپولیس و سپاهان

رئیس کمیته انضباطی توضیحاتی را در خصوص پرونده سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره اظهارات مسئولین تیم پرسپولیس و سپاهان گفت: بارها اعلام کرده ایم که وقتی رایی علیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی صادر می شود،کسی که محکوم شده است حق دارد با اعتراض به رای، رسیدگی در مرحله تجدید نظر از کمیته استنیناف درخواست کند و مصاحبه های تنش زا و غیر متعارف که می تواند خودش پرونده جد اگانه تلقی شود، شایسته مقامات باشگاهها نیست.

وی ادامه داد:البته در مورد پرونده این دو باشگاه هنوز بخش های دیگری مانده است. از جمله موضوع خسارت های وارده به ورزشگاه و نیز وسایل نقلیه افراد که به زودی رای صادر خواهد شد.

وی افزود: پس تقاضا داریم مقامات محترم هر دو باشگاه با رعایت موازین و مقررات اعتراضات خود را از روش های قانونی به مراجع مربوطه منعکس کنند و از هر گونه مصاحبه و اظهار نظری که خلاف مقررات است پرهیز کنند .

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از مقامات هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان این انتظار را داریم که در سخت ترین شرایط هم به قانون و مجریان قانون احترام بگذارند و اگر این مصاحبه ها که در بردارنده تخلفات گفتاری هم بوده، به عنوان پرونده جدید مفتوح بشود باید پاسخگو باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید