کشف 57 ماینر بیت‌کوین از یک خودرو در تهران

راننده خودرو اظهار می‌کرد محموله حاوی قطعات کامپیوتر است که بسته مذکور بازرسی و ۵۷ دستگاه استخراج بیت کوین کشف شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری از کشف ۵۷ دستگاه استخراج(ماینر) بیت کوین به ارزش شش میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ دوست علی جلیلیان در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه یازدهم تیر ماه امسال ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب هنگام گشت زنی در محدوده ترمینال به راننده یک دستگاه خودرو سواری که در حال برداشتن بسته ای از داخل خودرواش بود، مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با اشاره به انجام بررسی‌های اولیه گفت: در بررسی اولیه راننده خودرو، مدعی بود راننده اسنپ است و قصد داشته بسته ای را در محدوده میدان ولی عصر از مغازه ای تحویل گرفته و به یکی از تعاونی ها به مقصد مشهد تحویل بدهد. راننده خودرو اظهار می‌کرد محموله حاوی قطعات کامپیوتر است که بسته مذکور بازرسی و ۵۷ دستگاه استخراج بیت کوین کشف شد.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه متهم به کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد، ادامه داد: در این رابطه مخفیگاه فرستنده محموله شناسایی و با دستور قضائی متهم دوم پرونده نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی ۵۷ ماینر بیت‌کوین کشف شده است گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را شش میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید