زرینچه سرپرست تیم استقلال شد

جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با حکم امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد. در حکم فتحی برای زرینچه آمده است:

«برادر ارجمند

جناب آقاى جواد زرینچه

نظر به تعهد، توانمندی، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهى و ملّى به این وسیله جنابعالى را به‌عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می‌کنم. با توجه به سیاست‌هاى کلان باشگاه در استفاده از تجارب پیشکسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جایگاه‌هاى مختلف و برنامه‌ریزى باشگاه در جهت نیل به موفقیت‌ها، حضور یک پیشکسوت با سوابق درخشان به منظور هدایت، نظارت و حمایت از بازیکنان، کادر فنى و پشتیبانى تیم به‌عنوان مدیر یا سرپرست ضرورى به نظر می‌رسد. امروز اداره تیمى متشکل از چند 10 میلیون عضو نیازمند رعایت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن خصوصاً هواداران، ایجاد همدلى در میان تمامى اعضا، ایجاد آرامش و دور ساختن حاشیه از اطراف تیم، برقرارى نظم و پیاده‌سازى آیین‌نامه انضباطى و دستورات باشگاه، یادآورى به اعضاى تیم در احترام به همه اهالى فوتبال شامل مسئولان، داوران، مربیان و بازیکنان تیم حریف، اهالى رسانه، خصوصاً هواداران، تکریم پیشکسوتان، رعایت اصول حرفه‌اى و اخلاقى، تأکید بر اجراى قوانین داخلی تیم و باشگاه، رسیدگى به امور ادارى و اجرایى تیم در مسابقات، تمرینات و اردوها، نظارت بر عملکرد تیم اعم از فنی، پشتیبانى، تدارکاتى و پزشکى، برقرارى و تعامل و روابط حسنه با نهادها و سازمان‌هاى مربوطه در جهت پیشبرد اهداف تیم از جمله وظایف مدیریت تیم به شمار می‌آید.

انتظار می‌رود گزارش عملکرد بخش‌ها و ارکان تیم به صورت دوره‌اى و منظم و مکتوب به اینجانب ارائه شود. امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونان و ارکان اجرایى باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. در پایان از زحمات و تلاش‌هاى بى‌شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب آقاى اصغر حاجیلو مدیریت سابق تیم بزرگسالان در دوران تصدی آن سمت سپاسگزارى می‌نمایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید