با تراکتورسازی و فولاد صحبت کرده بودم که به یکباره غیب‌شان زد

علی دایی: به حرف‌های حقی که زدم افتخار می‌کنم حتی اگر از فوتبال بیرون بمانم

علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مدتی پیش پیشنهاد این تیم را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی بر خلاف سال‌های اخیر، در شروع فصل جدید لیگ برتر یکی از غایبان بزرگ در بین مربیان خواهد بود. این مربی از فرصتی که داشت نهایت استفاده را برد و جدا از رسیدگی به کارهای شخصی در کلاس مربیگری حرفه‌ای هم شرکت کرد.

دایی در خصوص حضور در کلاس مربیگری و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ داد.

حضور در کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری چطور بود؟
کلاس خیلی خوب بود. هم بار علمی کلاس بالا بود، هم بار علمی و مباحث خوبی هم در این چند روز مطرح شد که از آنها استفاده کردیم. اساتید خوبی هم در کلاس حضور داشتند و ما با اینکه 10 روز شلوغ را داشتیم ولی از حضور در این کلاس‌ها نهایت استفاده را بردیم. خوشبختانه جو کلاس هم صمیمانه بود و این کلاس به مربیانی که در آن حضور داشتند کمک خواهد کرد.

چند روز پیش هم با پیشنهادی از صنعت‌نفت آبادان مواجه شدید.
بله، باید از آقای عیسی‌زاده، اعضای هیئت مدیره و مدیر اجرایی باشگاه تشکر کنم. دوست داشتم به فوتبال آبادان و مردم این شهر که عاشقانه فوتبال را دوست دارند کمک کنم ولی به دلیل مسائل خانوادگی نتوانستم به صنعت نفت بروم. متاسفانه این توفیق نصیب من نشد و برای صنعت نفت آرزوی موفقیت می‌کنم. من دختر کوچک دارم و طبیعتا برایم سخت بود که در این شرایط به آبادان بروم. اگر مجرد بودم قطعا قضیه فرق می‌کرد.

در این مدت شایعه حضور شما در پرسپولیس هم مطرح شد...
مدتی پیش یکی از دوستان که در پرسپولیس جایگاهی دارد در این زمینه که به پرسپولیس بروم با من صحبت کرد ولی همان زمان این مسئله را رد کردم. رفتن به پرسپولیس همینطوری نیست و خیلی چیزها به هم ربط دارد. اگر یک روز لازم باشد در مورد این موضوع صحبت می‌کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم با آمدن مربی جدید موفق باشد و هوادارنش را خوشحال کند. امسال سال سختی است و تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و ... هزینه کرده‌اند تا نتیجه بگیرند.

در مورد حضور کالدرون در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
شناخت زیادی از این مربی ندارم. اطلاعات من فقط به حضور این مربی در تیم ملی عربستان مربوط می‌شود که ظاهرا نتایج خوبی هم نگرفت. به جز این مورد اطلاعات کاملی ندارم.

در یکی‌، دو ماه گذشته شایعاتی در خصوص اینکه به شما اجازه مربیگری در لیگ برتر داده نمی‌شود شنیده شد. در این باره صحبت می‌کنید؟
بعضی چیزها و کارشکنی‌ها که در این خصوص گفته می‌شود صحت دارد و متاسفانه در برخی وزارتخانه‌ها «بِده بستان‌هایی» وجود دارد که مانع از شکل‌گیری خیلی از مسائل می‌شود. با تراکتورسازی و فولاد صحبت کرده بودم که به یکباره غیب‌شان زد. به حرف‌های حقی که زدم افتخار می‌کنم حتی اگر از فوتبال بیرون بمانم. زندگی من از راه فوتبال نمی‌چرخد که بخواهم نگران آینده باشم و اگر روی کارم تمرکز کنم بیشتر موفق خواهم شد. بعد از چهارده، پانزده سال که نیاز به استراحت داشتم، با خیال راحت به مسافرت رفتم و این مسافرت خیلی به من چسبید چون استرس تیم بستن یا تماس گرفتن نداشتم. آرامش زندگی‌ام را از همه‌چیز بیشتر دوست دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید