با جاه طلبی در تورنمنت‌‌ها شرکت می‌کنیم

برانکو: افتخار می‌کنم مربی الاهلی هستم

نشست خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی عربستان در این باشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، پس از امضای قرارداد خود با باشگاه الاهلی عربستان در نشست خبری اظهار داشت: ضمن‌ خوشامدگویی به تمام روزنامه‌نگاران، حضار و اعضای باشگاه باید بگویم الاهلی یکی از بزرگترین باشگاه‌های خاورمیانه است. الاهلی 9 عنوان قهرمانی در لیگ عربستان دارد و افتخار می‌کنم هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. تاریخچه‌ای که این باشگاه دارد باعث می‌شود تا برای هدایت این تیم مسئولیت پذیرتر شوم.

وی افزود: به دنبال این خواهم بود که بازیکنان الاهلی از کار با من رضایت داشته باشند و تیم را به خوبی برای مسابقات آماده کنیم. من با احمد بامعوضه (مدیر باشگاه) در ارتباط هستم تا بازیکنان بزرگ خارجی و داخلی را بتوانیم جذب کنیم. سعی هم خواهیم کرد در الاهلی فلسفه بازی هجومی را پیاده کنیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: الاهلی فصل گذشته گل‌های زیادی دریافت کرد و این نشان روشنی از این است که تیم خط دفاعی قوی ندارد، از این‌رو تلاش خواهیم کرد تا خط دفاعی الاهلی را تقویت کنیم.

سرمربی کروات الاهلی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که الاهلی با جاه‌طلبی بالایی در تمامی تورنمنت‌ها رقابت کند. بازیکنان الاهلی حرفه‌ای هستند و پتانسیل رسیدن به اهداف‌شان با کار و استراتژی خاص را دارند.

برانکو که در زمان حضورش در پرسپولیس این تیم را یکبار تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و یکبار هم تا نیمه‌نهایی این رقابت‌ها پیش برد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی من در الاهلی تمرکز بالا بر روی مسابقات لیگ قهرمانان خواهد بود، البته تورنمنت‌های دیگر را هم فراموش نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: سخت تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم از سوی هواداران مورد تحسین قرار بگیریم. می‌خواهم به هواداران بگویم که من خیلی نسبت به آینده الاهلی خوشبین هستم، از این‌ رو لطفاً از ما حمایت کنید و در کنار ما باشید. از همه تشکر می‌کنم به ویژه از منصور بن مشعل ( مدیر اجرایی باشگاه) که این فرصت را به من داد تا سرمربی الاهلی شوم. حس خیلی خوبی دارم و خیلی خوشحال هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید