حرف های بیرانوند درباره آسیب‌دیدگی سهراب مرادی

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت که امکان برگزاری انتحابات این فدراسیون در تاریخی زودتر از ۱۵ تیر وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن بیرانوند در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در روز 11 تیر برگزار شود، اظهار داشت: چنین امکانی وجود ندارد و عملاً نمی‌توانیم انتخابات را زودتر از 15 تیر برگزار کنیم، چراکه طبق قانون بعد از اینکه اسامی تایید صلاحیت‌شدگان در اختیار دبیر مجمع انتخاباتی قرار بگیرد، حداقل 15 روز زمان لازم است که اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات صورت بگیرد. بنابراین برگزاری مجمع در روز 11 تیر عملاً ممکن نیست. اگر حتی فردا (اول تیر) هم اسامی اعلام شود، ما باز هم نمی‌توانیم در این تاریخی که گفته می‌شود انتخابات را برگزار کنیم و این منع قانونی دارد.

وی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی سهراب مرادی تصریح کرد: من نمی‌توانم در این مورد که مصدومیت او جدی هست یا نه حرف بزنم. در این خصوص باید پزشک متخصص نظر بدهد. با هماهنگی کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری و فدراسیون پزشکی ورزشی، قرار است این فدراسیون پزشک متخصص شانه و زمان معاینه را به ما معرفی و اعلام کند تا سهراب مرادی مورد معاینه قرار بگیرد. در همه مصدومیت‌ها در یکی دو روز اول نمی‌شود نظر قطعی داد و نیاز به استراحت وجود دارد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه آیا IWF در مورد لباس بانوان نظرش را اعلام کرده است، گفت: نه هنوز به ما پاسخی نداده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید