والیبال در شأن و منزلت ایران تلاش کرد

سلطانی‌فر: در المپیک ریو از لحاظ پاداش قهرمانان چهارم بودیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی‌های المپیک ریو نشان می‌دهد ما از لحاظ پاداش قهرمانان در بین ۲۰۰ کشور جهان، چهارم بودیم و در این زمینه خیلی بیشتر از کشورهای دیگر اقدام کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر در نشست با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و معاونان این وزارتخانه برگزار شد، به تصویب قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از چندین سال پیگیری و دوسال بررسی در مجلس، این قانون تصویب شد و با اصلاح جزیی یک بند در کمیسیون فرهنگی، ان شاءالله به زودی به تصویب نهایی خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان پیروزی‌های ورزشکاران در رشته‌های مختلف رزمی، توپی، میدانی و انفرادی به ویژه پیروزی‌های والیبال را تبریک گفت و افزود: تیم ملی والیبال بسیار خوب درخشید و در شأن و منزلت مردم ایران تلاش کرد و نتیجه گرفت. امیدوارم در دو هفته پایانی این رقابت‌ها که به میزبانی اردبیل و بلغارستان برگزار خواهد شد بتوانند همین روند را ادامه دهند تا ان‌شاءالله جزو پنج تیم صعود کننده به مرحله پایانی باشیم.

وی با بیان اینکه والیبال توانست شور و شادی و نشاط و شعف را برای مردم کشور به ارمغان آورد، ادامه داد: در روزی که در استان ارومیه و برای تماشای دیدار ایران و لهستان حضور داشتم شاهد بودم که شهر و استان در خدمت و متاثر از این رویداد بودند که امیدوارم همین روند در اردبیل هم تکرار شود و میزبانی بسیار خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: بررسی‌های المپیک ریو نشان می‌دهد ما از لحاظ پاداش قهرمانان در بین 200 کشور جهان، چهارم بودیم و در این زمینه خیلی بیشتر از کشورهای دیگر اقدام کرده‌ایم.

سلطانی‌فر در بخش پایانی صحبت‌های خود به موضوعات مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی پرداخت و گفت: پیشنهاد می‌کنم برای جلسات بعدی از رئیس سازمان مالیاتی کشور دعوت شود تا دوستان به صورت مستند و دقیق مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و پاسخ بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید