گزارش جی پلاس/ تبریزی ها در سه‌راهی وریا، رضاییان و محرمی

خیز تراکتور برای جذب مدافعان راست تیم ملی

تراکتورسازی بعد از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر قصد دارد یکی از مدافعان راست تیم ملی را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی‌پلاس، بعد از پایان خدمت سربازی و جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از تراکتورسازی، مدیران این باشگاه برای جذب یک مدافع راست مشهور تلاش خود را آغاز کرده‌اند. تراکتورسازی در روزهای اخیر با هر دو دفاع راست تیم ملی مذاکره کرده و برای حضور آن‌ها در تبریز علاقه‌ی خود را نشان داده. وریا غفوری و رامین رضاییان بازیکنانی هستند که مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته و حیتی خیلی‌ها معتقدند یکی از بین آن‌ها راهی تیم تبریزی می‌شود.

رضاییان و غفوری در روزها و ماه‌های اخیر اتفاق‌های متفاوتی را تجربه کرده‌اند. وریا در استقلال بازی‌های کم‌نقصی به نمایش گذاشت اما در پایان قرارداد با مدیران این باشگاه به مشکل خورد و حالا احتمال جدایی‌اش بیشتر از ادامه‌ی همکاری‌اش با این تیم است. غفوری که در ترکیب ثابت تیم ملی نیز جایگاه خود را از دست داده علاقه‌مند است در استقلال بماند اما انگار توافق با او به بن‌بست رسیده.

cover_1440 (1)

به همین دلیل تراکتورسازی به جذب دفاع راس استقلال علاقه نشان داده و از سویی دیگر این باشگاه سراغ رامین رضاییان رفته و در صدد شکار این بازیکن است. رضاییان که دوران موفقی را در الشحانیه تجربه کرد، به تازگی پرچم قطر را از پروفایل اینستاگرام خود برداشته که این پیغامی برای بازگشت به لیگ ایران محسوب می‌شود.

13970902204617756159735710

تراکتورسازی گزینه‌ی سومی هم دارد که البته هنوز مذاکره با او آغاز نشده. صادق محرمی نام این گزینه است که او هم در تیم ملی حضور دارد. مدافع راست 23 ساله‌ای که در دیناموزاگرب موفق نبود و حالا شایعه‌ی بازگشت او به لیگ ایران و البته انتقال قرضی‌اش به لکوموتیو زاگرب شنیده می‌شود.  

image_600_400

دیدگاه تان را بنویسید