مهربان و شاکری قراردادشان را با پدیده تمدید کردند+ عکس

حسین مهربان و یونس شاکری قرارداد خود را با باشگاه پدیده شهرخودرو تمدید کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه فعالیت‌های باشگاه پدیده در فصل نقل‌وانتقالات، قرارداد یونس شاکری و حسین مهربان با این باشگاه به مدت چهار سال دیگر تمدید شد. توافق با این دو بازیکن بومی که در لیست یحیی گل‌محمدی حضور داشتند، در شرایطی حاصل شد که تیم‌های زیادی به دنبال جذب آنها بودند، اما با تلاش حمیداوی، مالک باشگاه قراردادهای آنها تمدید شد.

حسین مهربان از جمله بازیکنانی است که از آکادمی باشگاه پدیده به فوتبال ایران معرفی شد. مهربان از لیگ چهاردهم به همراه پدیده شهرخودرو در لیگ برتر حضور دارد و در فصل قبل یکی از نفرات تأثیرگذار تیم در خط حمله بود و توانست نمایش خوبی را از خود به جای بگذارد.

یونس شاکری نیز فصل گذشته در کنار امین قاسمی‌نژاد با به ثمر رساندن 10 گل، بهترین گلزن تیم فوتبال پدیده بود. وی موفق شد در آخرین دیدار فصل گذشته، با یک ضربه سر دیدنی، گل برتری پدیده شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی را به ثمر برساند تا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خراسان، باشگاهی مشهدی به سهمیه آسیایی دست یابد.

پیش از این، تیم پدیده شهرخودرو سیدمهدی رحمتی، گلر باتجربه استقلال را جذب کرده و قرارداد اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مرادمند، سعید صادقی و علی نعمتی نیز تمدید شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید