ماجرای تیراندازی در بزرگراه شهید آوینی چه بود؟

رییس کلانتری شهرری تعقیب پلیسی دو سارق سابقه‌دار را علت تیراندازی بامدادی در بزرگراه شهید آوینی اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ پرویز حسینی‌فر دراین باره گفت: در ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد امروز واحد گشت خودرویی حین گشت‌زنی در شهر ری، خیابان ۲۴ متری رازی مشاهده کردند که سرنشین یک خودرو پراید از ماشین پیاده شده و در حال سرقت از صندوق عقب یک خودرو پژو ۴۰۵ شدند.

او ادامه داد:‌ سارق که متوجه حضور ماموران در محل شده بود بلافاصله سوار خودرو شده و به همراه همدست خود از محل فرار می‌کند. ماموران نیز بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متهمان را تعقیب و چندین بار برای آن‌ها دستور ایست صادر می‌کنند.

رئیس کلانتری شهر ری با بیان اینکه متهمان بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت در حال رانندگی در جهت مخالف در پل فیروزآباد بزرگراه شهید آوینی به سمت غرب تا جاده ورامین بودند گفت: ماموران به منظور متوقف کردن متهمان با رعایت قانون بکارگیری از سلاح اقدام به تیراندازی کردند که طی این تیراندازی لاستیک عقب خودرو پنچر و متوقف شد.

حسینی‌فر افزود:‌ پس از متوقف شدن خودرو راننده از محل متواری شده که پس از دویدن حدود سه  کیلومتر دستگیر می‌شود. سرنشین دیگر این خودرو نیز یک کیف دستی را از خودرو برداشته و از محل متواری شده بود که او نیز پس از درگیری با سرباز واحد گشت دستگیر شد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت و به گفته رئیس کلانتری شهر ری، پس از دستگیری این افراد و بازرسی، چند دست لباس، یک چادر برزنتی و از داخل خودرو دو دستگاه ضبط و باند و یک دستگاه کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن کشف شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید