در گفت و گو با جی پلاس؛

میلاد محمدی: می‌خواهم در یکی از چهار لیگ اول دنیا بازی کنم/ از نیمکت نشینی متنفرم

مدافع ملی‌پوش تیم ملی ایران درباره آینده اش صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه برابر سوریه نمایش خوب و بی‌نقصی را به نمایش گذاشت و توانست انتظارات هواداران حاضر در ورزشگاه را برآورده کند. میلاد محمدی در این دیدار مدافع چپ تیم ملی ایران بود و بارها از سمت چپ خط دفاعی سوریه را مورد نفوذهای تند و تیز خود قرار داد.

میلاد محمدی در گفت و گو با خبرنگار  جی پلاس؛ ابتدا درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار پرگل با سوریه می‌گوید: ویلموتس قبل از بازی تاکید زیادی بر استفاده از خلاقیت های فردی داشت. من هم سعی کردم در صورت امکان نفوذ داشته باشم و پاس گل بدهم. به طور کلی وظیفه اصلی من تمرکز روی امور دفاعی است.

وی در واکنش به اینکه به نسبت گذشته در امور تهاجمی بهتر بود اما در مواقعی هم توسط مهاجمان سوری جا ماند گفت: بالاخره تیم برای رسیدن به هماهنگی زیر نظر ویلموتس نیاز به زمان دارد اما سعی می‌کنم به وظایفم بهتر عمل کنم.

مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران درباره جدایی از اخمت گروژنی روسیه هم به جی پلاس گفت: من بیش از سه سال در این تیم بودم و تمام تلاشم را انجام دادم. تصمیمم بر این است که فوتبال را در جای بهتری ادامه دهم. به همین دلیل قراردادم را تمدید نکردم.

او درباره اخباری که از تیم جدید شنیده می شود و پیشنهادات از لیگ برتر انگلیس و اسکاتلند و روسیه هم اینطور واکنش نشان داد: پیشنهادهایی از کشورهای مختلف و همینطور روسیه دارم. در حال بررسی گزینه ها هستم تا تیمی که برای آینده ام بهتر باشد، انتخاب کنم. نمی خواهم نیمکت نشین شوم. باید پله پله پیش بروم و در ادامه وضعیت بهتری را برای خود فراهم کنم.

محمدی درباره اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند، تصریح کرد: خودم دوست دارم به سطحی برسم که در یکی از  چهار لیگ برتر اروپا بازی  کنم اما می‌دانم رقابت سخت است. باید بررسی کنم و ببینم در چه تیمی درصد موفقیتم بیشتر است. هر چند پیشنهاداتم از لیگ های خوب به حدی نیست که حق انتخاب زیادی داشت باشم.

دیدگاه تان را بنویسید