در گفت و گو با جی پلاس؛

صالحی امیری: شواهدی بر عدم همکاری با "یخکشی" وجود دارد/ می توانستیم از این اتفاق جلوگیری کنیم

رییس کمیته ملی المپیک می گوید شواهدی وجود دارد که مسئولان برگزاری مسابقات آزاد ساساری ایتالیا با محمدباقر یخکشی همکاری نکردند تا مدال طلای او را ندهند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا صالحی امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در واکنش به این سوال که آیا آماده سازی ورزشکاران صرفا منوط به صعود به المپیک است، اظهار کرد: برنامه و هدف ما صعود ورزشکاران در رشته های مادر به المپیک است و به دنبال کسب مدال در رشته های مدال آور هستیم تا روندی صعود ورزش را ادامه دهیم. ما پتانسیل بالایی برای کسب مدال در رشته های مختلف داریم که این موضوع نیازمند همت مسئولان و ورزشکاران است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره پس گرفتن مدال محمدباقر یخکشی در مسابقات کشتی آزاد ساساری ایتالیا و اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: به اعتقاد ما مسئولان برگزاری مسابقات به نوعی عمل کردند که مدال از نماینده کشتی ایران پس گرفته شود. آن ها همکاری لازم را انجام ندادند و به همین جهت ما اعتراض رسمی خودمان را به آقای لالوویج انجام دادیم از تضییع حق کشورمان جلوگیری کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: به نظرم می توانستیم از این اتفاق جلوگیری کنیم و بهانه لازم را به دست مسئولان برگزاری مسابقات ندهیم اما شواهدی وجود دارد که مسئولان برگزاری هم سخت گیری و همکاری لازم را نداشتند.

دیدگاه تان را بنویسید