دیدار صمیمانه ورزشکاران و مدیران ورزشی با یادگار امام (س)؛

سلطانی فر: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای امام (س) در جهت رشد و ارتقا قدم های اساسی برداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می کنیم و پیمان می بندیم که رهروان خوبی برای امام راحل باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با سید حسن خمینی با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

سلطانی فر در حاشیه این مراسم گفت: امسال این مراسم با حضور گسترده ورزشکاران برگزار شد ما همواره از رهنمون های سید حسین خمینی استفاده می کنیم چون همیشه ایشان به عنوان یک کارشناس ورزشی هستند که رویدادها را دنبال می کنند. در هنگام مسائل و مشکلات ایشان همیشه از ما حمایت و پشتیبانی کردند.

وی ادامه داد: ما در این مراسم با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می کنیم و پیمان می بندیم که رهروان خوبی برای امام راحل باشیم.

سلطانی فر درباره هدایایی که به سید حسن خمینی اهدا شد ، گفت:  اعضای تیم ملی والیبال کشورمان که این روزها نتایج خوبی در لیگ ملت های والیبال کسب کردند و با اقتدار توانستند ایتالیا، آلمان و چین را شکست دهند. توپی را امضا و به سید حسن خمینی تقدیم کردند . از سوی دیگر حمایلی نیز از سوی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیز به ایشان تقدیم شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این پیوند و ارتباط استمرار داشته باشد و ما بتوانیم با استفاده از رهنمود های امام (س) در جهت رشد و ارتقا قدم های اساسی برداریم.

سلطانی فر در باره رشته های مدال آور در المپیک 2020 گفت: در شانزده دوره ای که در المپیک حاضر شدیم، 8 دوره قبل و 8 دوره بعد از انقلاب. ما در 4 رشته توانستیم مدال آوری کنیم. کشتی ، تکواندو ، وزنه برداری و تک مدال احسان حدادی در مسابقات لندن در پرتاب دیسک. امسال رشته کاراته نیز اضافه شده و ما جز سه کشور اول در کاراته و امیدوار به کسب سهمیه و همچنین کسب مدال های خوشرنگ هستیم. ورزشکاران در رشته های شمشیربازی، قایقرانی و تیراندازی نیز در تلاش برای کسب سهمیه هستند و امیدواریم بتوانیم شاهد کسب مدال های خوشرنگ این عزیزان باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید