گزارش جی‌پلاس

تناقض آشکار حرف های دختر نجفی و پسر میترا استاد

دختر نجفی در دادسرا حاضر شد و درباره قتل میترا استاد و حرف های پسر میترا استاد توضیحاتی ارائه داد و جالب است ادعاهای طرفین خیلی ساده قابل راستی آزمایی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جامعه جی پلاس، در این گزارش تمام تناقض های حرف های پسر میترا استاد و دختر نجفی آمده است:

مهیار - پسر ۱۳ ساله میترا استاد عنوان کرده است: «نجفی خیلی اخلاقش تند بود و دست بزن داشت. چندین بار قصد کتک زدن مادرم را داشت حتی یکبار خواستم مانعش شوم، اما در این درگیری انگشت دستم شکست.»

 این در حالی است که دختر نجفی در دادسرا عنوان کرده بود که شکستگی دست پسر میترا استاد ربطی به پدرش ندارد و او در مدرسه دستش شکسته است.

*****

پسر میترا استاد  درباره اختلاف نجفی با مادرش هم گفته «مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت.»

دختر نجفی، در این باره می گوید: «میترا استاد از وقتی با پدرم ازدواج کرد مسیر اشتباهی را پیش گرفت او به پدرم اجازه نمی داد با ما رفت و آمد کند حتی تماس با ما ممنوع بود آخرین بار یکماه پیش بود که پدرم به من زنگ زد آن هم بخاطر اینکه می خواست ماشین لکسوس را که به نام من بود بفروشد رفتم امضا دادم و برگشتم ما هیچ چیزی به نام ندارم مادرم هرچه دارد به نام خودش است و منم جز همان لکسوس که فروخته شد چیزی به نام ندارم .»

*******

دختر نجفی در ادامه درباره روایت این قتل گفت: "راننده پدرم نزدم آمد او یک نامه 3 برگی پشت رو از پدرم به من داد که در آن نوشته بود میترا را کشته و دلایلش را هم نوشته بود.سراسیمه به موبایلش زنگ زدم خاموش بود راننده پدرم چون بتازگی اسباب کشی کرده بودند کلید خانه را داشت سریع آنجا رفتیم و با ورود به خانه جسد را دیدیم ما در خانه بودیم که پسر میترا آمد من کیفش را گرفتم و در گوشه ای گذاشتم و بعد فهمید چه اتفاقی افتاده است"

اما فرزند میترا استاد این لحظات را به شکل دیگری روایت می‌کند، او می‌گوید: "وقتی من از مدرسه برگشتم یک زن و مرد را دیدم که پشت در خانه ما ایستاده بودند و بشدت به در می‌کوبیدند پرسیدم شما چه کسی هستید که زن جوان گفت من دختر نجفی هستم و این آقا راننده پدرم است، با مادرت کار داریم.

 من هم با کلید خودم در را باز کردم و وارد خانه شدم آن‌ها هم دنبالم آمدند همه اتاق‌ها را گشتم، اما مادرم نبود تا این‌که در حمام را باز کردم و با جسد مادرم در داخل وان و در حالی که غرق در خون بود، روبه‌رو شدم. راننده و دختر نجفی پشت در بودند و به در می‌کوبیدند و من از راه رسیدم اما فرزند نجفی می‌گوید راننده کلید داشت و با کلید راننده وارد خانه شدیم و جنازه را پیدا کردیم که فرزند میترا استاد از راه رسید. "

اخبار مرتبط؛

 

جزییات جدید از قتل همسر دوم نجفی+ عکس و فیلم

واکنش رسانه های جهان به خبر قتل همسر نجفی

شهردار اسبق تهران بازداشت شد/ نجفی به قتل اعتراف کرد

علت قتل همسر نجفی مشخص شد

مادر "میترا استاد": از خون دخترم نمی گذرم / من قصاص می‌خواهم

محمدعلی نجفی به دادسرا رفت/ عکس

حرف های همسر اول نجفی درباره "میترا استاد" و شوهرش

دختر نجفی: میترا ما را تهدید به اسیدپاشی کرده بود

وکیل نجفی: قتل میترا استاد امنیتی نیست!

همه تناقض های آشکار حرف های دختر نجفی و پسر میترا

نجفی: بعد از قتل می خواستم خودکشی کنم/ میترا صدای مرا برای نهادهای امنیتی می فرستاد

دیدگاه تان را بنویسید