اتصالات صوتی بلوتوث دوگانه وارد آیفون می شود

شرکت اپل قصد دارد اتصالات صوتی بلوتوث دوگانه را وارد گوشی آیفون کند. این خبری است که می تواند برای کاربران علاقه مند به موسیقی بسیار خوشحال کننده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت اپل قصد دارد قابلیت های ارسال همزمان سیگنال های صوتی دوگانه را برای گوشی های آیفون اجرا کند. این به این معنی است که شما می توانید دو موسیقی مجزا را به شکل همزمان روی یک سیستم گوشی کنید.

اتصال به بیش از یک دستگاه بلوتوث می تواند در طیف وسیعی از سناریوها مفید باشد. شما ممکن است بخواهید تلفن خود را به سیستم صوتی ماشین خود متصل کنید تا دستورات GPS را در حالی که موسیقی را از طریق گوشی پخش می کنید اجرا کند. ممکن است بخواهید یک فیلم را در طول یک سفر تماشا کنید و همزمان فرصتی را فراهم کنید که دوستتان نیز با کمک هدفون قادر به استفاده از اطلاعات صوتی باشند.

جالب است بدانید که هم اکنون نرم‌افزار آیفون تنها از اتصال به یک دستگاه صوتی پشتیبانی می‌کند .به عبارت دیگر ، در حال حاضر شما می توانید به هدفون های متعددی متصل شوید، اما صدا تنها می تواند از یکی از این هدفون ها پخش شود.

البته از این لحاظ اندرویدی ها چند پله جلوتر حرکت می کنند برای مثال ویژگی صوتی بیسیم سامسونگ در چند دستگاه موجود است و تنها نیاز به بلوتوث 5.0 دارد.

دیدگاه تان را بنویسید