پایان لوشامپیونه در شب گلزنی سامان قدوس

آمیان در آخرین هفته لوشامپیونه توانست برابر گنگام به پیروزی برسد و در لیگ برتر فرانسه باقی بماند. در این دیدار سامان قدوس گلزنی کرد این در حالی بود که پاری سن ژرمن در خانه رمس با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سی‌وهشتم و پایانی رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام ۱۰ دیدار به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها آمیان که برای ماندن در لیگ می‌جنگید، در ورزشگاه خانگی خود توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.
آمیان در این دیدار که سامان قدوس را در ترکیب اصلی خود داشت، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا به لیگ پایین‌تر سقوط نکند و فصل بعد هم در لوشامپیونه حاضر باشد.
سامان قدوس گل دوم تیمش را با یک ضربه پای چپ به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.
اما موناکو در ادامه روند ناامیدکننده خود با دو گل برابر نیس تن به شکست داد و پاری سن ژرمن هم با نتیجه عجیب سه بر یک برابر رمس بازی را واگذار کرد تا یک شکست دیگر در کارنامه تیم توخل به ثبت برسد.
تک گل پاری سن ژرمن را در این دیدار کیلیان امباپه به ثمر رساند.

نتایج دیگر دیدارها:
آنژه یک – سن آتین یک
کان صفر - بوردو یک
مارسی یک - مون‌پلیه صفر
دیژون ۲ - تولوز یک
نانت صفر - استراسبورگ یک
نیم المپیک ۲ - لیون ۳
رن ۳ - لیل یک
در پایان لیگ فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن با ۹۱ امتیاز صدرنشین شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. لیل با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و لئون هم با قرار گرفتن در رده سوم به پلی‌آف صعود کرد.
اما تیم‌های گنگام و کان به لیگ پایین‌تر سقوط کردند و آمیان هم که سامان قدوس را در اختیار دارد با قرار گرفتن در رده پانزدهم به کار خود پایان داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید