صعود نمایندگان چین و ژاپن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا / ناکامی مهاجم ایرانی و باخت سنگین سیدنی

اوراواردز ژاپن و شانگهای چین با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس؛ در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه G، تیم اوراواردز ژاپن با برتری ۳ بر صفر مقابل بیجینگ گوان چین به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. گل‌های این بازی را ناگاساوا و یوکی موتو و کروکی در دقایق ۳۵، ۴۳ و ۸۱ به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه چونبوک موتورز کره و بوریرام تایلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول گروه G، چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و همراه با اوراوا ردز ژاپن که با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین یجینگ گوان چین با ۷ امتیاز و بوریرام تایلند با ۴ امتیاز سوم و چهارم شدند.

اما در گروه H، تیم شانگهای چین با برتری ۵ بر صفر اولسان هیوندای کره جنوبی صدرنشین، موفق شد جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. اسکار در دقایق ۷ و ۴۲ و ۷۶ موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و هت‌تریک کند ولی شنگلانگ در دقیقه ۶۷ و هو جینگ هان در دقیقه ۸۸ دیگر گل‌های شانگهای چین را به ثمر برساند.

در دیگر بازی این گروه، کاوازاکی ژاپن ۴ بر صفر اف. سی سیدنی استرالیا را شکست داد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به شانگهای چین از دور رقابت‌ها کنار رود. گل‌های این بازی را واکیزاکا در دقایق ۹ و ۲۰، تاناکا دقیقه ۲۸ و لئوناردو دامیائو در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند. رضا قوچان نژاد از ابتدا برای تیمش بازی کرد ولی در گلزنی ناکام بود بود

در جدول گروه H، اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست امروز مقابل شانگهای، با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و شانگهای چین با ۹ امتیاز دوم شد و به مرحله بعد صعود کرد. همچنین کاوازاکی ژاپن با ۸ امتیاز سوم و اف. سی سیدنی استرالیا با ۴ امتیاز چهارم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید