گزارش جی پلاس از احتمال حضور "رنار" روی نیمکت ملی پوشان

بازنده بازی بزرگ سرمربی تیم ایران می شود؟!

جدایی اروه رنار از تیم ملی مراکش، اتفاقی است که علاقمندان اخبار تیم ملی، پیش بینی آن را می کردند تا احتمالا پازل انتخاب سرمربی تیم ایران، تکمیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ اروه رنار با تماشای بازی ایران برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیایی جای خود را در فهرست گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی باز کرد.

عکس او در کنار ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال سوژه خوبی برای قرار دادن رنار در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی شد؛ هر چند او در یکی از مصاحبه‌هایش در آن مقطع، هر گونه مذاکره برای هدایت تیم ملی را رد کرد.

ولی روند همکاری رنار با مراکش و احتمال جدایی از این تیم همچنان این مربی فرانسوی را در صدر فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی نگه داشت. در ادامه فدراسیون فوتبال مراکش در چندین مقطع احتمال جدایی دو طرف را رد کرد تا رنار برای مدتی از تیم ملی ایران فاصله گیرد.

اکنون ما مدتی است خبر جدایی رنار و مراکش بعد از جام ملت های آفریقا منتشر شده و این مربی فرانسوی به زودی باید به سراغ گزینه‌های جدید برود.

البته سابقه بسیار خوب رنار در قاره آفریقا که شامل دو قهرمانی و صعود به جام جهانی می‌شود، مشتریان خوبی را برای این مربی جوان و خوش قیافه دست و پا کرده است؛ هر چند که او در مهمترین آزمون مربیگری اش که در جام جهانی 2018 و در دیدار حساس با تیم ایران بود و می توانست نقطه عطف صعود مراکش به مرحله بعد شود نیز مردود شد!

در آن مسابقه سطح فنی مراکش و میانگین تجربه اروپایی بازیکنانش قطعا کمتر از تیم ما نبود اما تیم رنار شاید به ترس از ابهت نام ایران و القائات روانی کارلوس کی روش، باخت.

شناخت رنار از تیم ملی ما و در مقابل ایرانی‌ها از سطح فنی این مربی فرانسوی، احتمال همکاری را بیشتر می کند و باید دید وعده فدراسیون برای معرفی سرمربی تیم ملی، مربوط به همکاری و توافق با اوست یا خیر.

دیدگاه تان را بنویسید