برخورد تراکتور و پژو در محور یاسوج 6 مجروح برجای گذاشت

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف تراکتور با پژو ۴۰۵ در روستای "سمرون "محور "یاسوج به اصفهان" و مصدوم شدن ۶ نفر در صبح امروز خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلال پوران فرد گفت: این تصادف صبح روز شنبه، ۲۱ اردیبهشت حدود ساعت ۷ صبح به وقوع پیوست که ۶ مصدوم درپی داشت.

وی با بیان اینکه به محض اعلام این خبر بلافاصله آمبولانس پاتاوه به محل اعزام شد، افزود: هر ۶ مصدوم این حادثه بعد از ارایه خدمات اولیه توسط دوتکنسین اعزامی اورژانس، سه مصدوم در محل درمان سرپایی و ۳ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند .

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آماری از تصادفات ۴۸ ساعت گذشته استان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۳۷ فقره تصادف در شهر و جاده‌های مواصلاتی استان رخ داده است که در مجموع ۶۷ مصدوم در پی داشت.

وی با بیان اینکه از مجموع تصادفات ۴۸ ساعت گذشته در استان، ۲۱ تصادف شهری با ۳۱ مصدوم و ۱۶ تصادف جاده ای با ۳۶ مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس در سراسر استان امدادرسانی شده اند اضافه کرد:  ۲۲  مصدوم در محل درمان سرپایی و ۴۵ مصدوم به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید