رقابت‌های لیگ برتر انگلیس؛

منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد/ چلسی صعود کرد

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری چلسی مقابل واتفورد و تساوی شیاطین سرخ در خانه هادرزفیلد دنبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان دنبال شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 3 بر صفر واتفورد را از پیش‌رو برداشت. روبن لوفتوس چیک (48)، داوید لوئیز (51) و گونسالو ایگواین (75) برای آبی‌پوشان لندنی در این دیدار گلزنی کردند.

شاگردان مائوریتزیو ساری با این برد 71 امتیازی شدند و ضمن صعود به رده سوم، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دادند.

در بازی همزمان منچستریونایتد در ورزشگاه جان اسمیت با نتیجه یک بر یک برابر هادرزفیلد متوقف شد. اسکات مک‌تامینی در دقیقه 8 برای شیاطین سرخ و ایساک اِمبنزا در دقیقه 60 برای هادرزفیلد در این دیدار گلزنی کردند. شاگران اولگنار سولسشایر با این نتیجه 66 امتیازی شدند و ضمن باقی ماندن در رده ششم جدول، شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را به صورت قطعی از دست دادند.

در همین چارچوب از ساعت 20 امروز آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، می‌رود. در دیدار پایانی هفته هم از ساعت 23:30 فردا شب (دوشنبه)، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد از لسترسیتی پذیرایی خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید