ارائه پیشنهادات طراحان برای لباس کاروان به کمیته/ سفر به توکیو با 2 پرواز

چندین طراح داخلی تاکنون ایده‌ها و طرح‌های خود را برای لباس کاروان ایران در المپیک توکیو به سرپرست کاروان تحویل داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که حدود یک سال به بازی‌های المپیک 2020 توکیو باقی مانده، مسابقات کسب سهمیه المپیک از مدت‌ها پیش شروع شده است.

کمیته ملی المپیک نیز در این مدت برنامه‌های زیادی دارد تا بهترین کاروان از ایران به این بازی‌ها اعزام شود. کمیته ملی المپیک در فراخوانی از طراحان خواسته تا طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای لباس کاروان ایران ارائه کنند.

تاکنون نیز چند طرح به سرپرست کاروان ایران داده شده تا بعد از جمع‌بندی و ارائه به هیات اجرایی تصمیم نهایی گرفته شود. این بخش از برنامه کمیته ملی المپیک در حال پیگیری است.

علاوه براین در خصوص اسپانسر نیز رئیس کمیته بازاریابی از مدت‌ها پیش مذاکرات خود را آغاز کرده و چندین پیشنهاد خوب را در نشست روز شنبه هیات اجرایی مطرح کرد که قرار است تصمیم نهایی گرفته شود.

مسئولان کمیته ملی المپیک نیز درباره سفر کاروان برنامه‌هایی دارند که البته در این فاصله نهایی کردن آن زود است و قرار است فروردین سال آینده تصمیم قطعی در این باره گرفته شود. کمیته ملی المپیک در نظر دارد با پرواز داخلی و خارجی کاروان ایران را راهی توکیو کند. این احتمال وجود دارد با پرواز ماهان ایران راهی شانگهای یا مالزی شود و از آنجا به توکیو سفر کند.

در خصوص تهیه بلیت و سفر کاروان ایران به المپیک توکیو، سال آینده مذاکرات نهایی و تصمیم قطعی اعلام خواهد شد.

کاروان ورزشی ایران تاکنون 2 سهمیه توسط نجمه خدمتی در تفنگ بادی 10 متر و احسان حدادی در پرتاب دیسک کسب کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید