کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار با چهار فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند جعل سند، جعل امضا و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از انان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتاً با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به چهار فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

سردار مظاهری در پایان پلیس را همواره در کنار مردم دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید