تارتار: به خاطر مشکلات جامعه، مردم شرایط روحی خوبی ندارند

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به خاطر مشکلات جامعه آرامش مردم کم شده است. مردم شرایط روحی خوبی ندارند و این موضوع به استادیوم‌ها هم رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن نمی‌تواند بازی ساده‌ای باشد، چون این تیم در پیش‌فصل برای سه جام بسته شده است. هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری دو تیم با هم قابل قیاس نیست. آنها در کارنامه خود نایب قهرمانی آسیا را دارند و این اواخر نتایج خوبی گرفتند. ذوب‌آهن بهترین تیم ما در لیگ قهرمانان بوده‌ و به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: در بازی فردا برای بردن بازی می‌کنیم. در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیم‌فصل دوم هر چقدر از بازی‌ها گذشت مشکلات‌مان بیشتر شد و انگیزه بچه‌ها کم شد اما فردا برای شرافت خودمان و خانواده‌مان بازی خواهیم کرد و امیدواریم سه امتیاز بازی را بگیریم.

تارتار در خصوص حاشیه‌های تیم پارس جنوبی درباره کنار گذاشتن چند بازیکن این تیم عنوان کرد: صحبت‌های لازم در این خصوص انجام شده و فکر می‌کنم صلاح نباشد دیگر به آن دامن بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم و برای این بازی همه بچه‌ها آماده هستند.

تارتار در واکنش به حاشیه‌های اخیر ورزشگاه‌های کشور و درگیری هواداران عنوان کرد: به هر حال بازی‌ها به مراحل پایانی رسیده است و چند تیم مدعی قهرمانی هستند. به خاطر مشکلات جامعه آرامش مردم کم شده است. مردم شرایط روحی خوبی ندارند و این موضوع به استادیوم‌ها هم رسیده است. امیدوارم فکری بشود تا مردم آرامش بیشتری داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید