منتظری: جدایی شفر در حیطه وظایف من نیست/ من سرباز استقلال هستم

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل این باشگاه درباره جدایی شفر با او صحبتی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پژمان منتظری پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز کمی بازی گره خورد و اشتباهاتی داشتیم اما خدا را شاکریم توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. متأسفانه زمانی که شانس قهرمانی داشتیم، نتوانستیم از آن استفاده کنیم و این شانس را از دست دادیم. اما درباره آقای شفر باید بگویم او به شخصه برای من خیلی زحمت کشید و زمانی که مصدوم شدم و برگشتم او اعتقاد خاصی به من داشت و کمکم کرد. اگر هم درباره او آقای فتحی از من سوال می‌کرد سعی می‌کردم صحبت نکنم چون در حیطه وظایف من نیست. شخصیت من را همه می‌شناسند و سعی می‌کنم وارد این مسائل نشوم. چون من یک بازیکنم و نمی‌خواهم وارد این بازی‌ها بشوم. خودم به شخصه از آقای شفر تشکر کردم و حتی با او تماس گرفتم و تشکر کردم. شفر استقلال را دوست داشت اما باشگاه تصمیم گرفت.

او درباره اینکه فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرده با پژمان منتظری درباره شفر صحبت کرده، هم گفت: آقای فتحی امکان ندارد چنین حرفی بزند. من در مشهد حدود ساعت ۲ بامداد از حرم امام رضا برگشتم و آقای فتحی را در لابی دیدم و در حد سلام و علیک با او دیدار کردم حال اگر شما می‌گوئید من سه ساعت با او صحبت کردم بحث دیگری است.

منتظری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه فتحی گفته با منتظری سه ساعت درباره ماندن یا جدایی شفر صحبت کرده هم گفت: من با آقای فتحی سه ساعت صحبت نکردم و اگر می‌توانستم در این موضوع رأی بدهم، سعی می‌کردم رأی ندهم. چون نمی خواهم در این مسائل ورود کنم چون وظیفه من بازی در زمین است و سعی می‌کنم وارد این بازی‌ها نشوم.

وی اضافه کرد: من نمی‌توانم وارد این بحث شوم چون واقعاً وظیفه من نیست و باشگاه باید نظرش را اعلام کند و تصمیم بگیرد.

منتظری در ادامه درباره اینکه شفر از او به عنوان مدافع راست استفاده می‌کرده هم گفت: من سال‌ها به عنوان دفاع راست در استقلال بازی کردم و در تیم ملی هم مقطعی مدافع راست بودم. در ذات من نیست اگر مربی از من بخواهد در پستی بازی کنم قبول نکنم. مطمئناً مربی صلاح دیده که من در پست دفاع راست بازی کنم و وظیفه من این است که مثل یک سرباز بهترین عملکردم را نشان بدهم. اگر خوب نبودم باید بگویم تمام تلاشم را انجام داده‌ام. عادت ندارم بگویم بازی نمی‌کنم و بدم می‌آید بازیکنی بگوید من در این پست بازی نمی‌کنم. مربی صلاح دیده چنین تصمیم بگیرد و من وظیفه‌ام بوده که انجام بدهم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل قهرمان نشدن تیمش در فصل جاری چیست، گفت: ما قهرمانی لیگ را از دست داده‌ایم و در این باره کارشناسان و کسانی که در باشگاه هستند باید علت را پیدا کنند. من از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. ما وظیفه داریم که تا آخرین لحظه بجنگیم حتی اگر شانسی نداشته باشیم. باید شش امتیاز دو بازی آینده را بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید