پس از توقف مقابل ذوب آهن

برانکو: بدترین بازی فصل را ارائه کردیم/ مثل قهرمان لیگ نبودیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در نیمه اول نمایش خوبی مقابل ذوب آهن ارائه نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: به خاطر غیبت در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. به دلیل سفر با اتوبوس نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

وی ادامه داد: از میزبان بازی به خاطر کیفیت خوب زمین چمن تشکر می‌کنم. همه چیز عالی بود؛ از شرایط بازی در زمین عالی تا جو خوب ورزشگاه به دلیل حضور پرتعداد هواداران. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم. وضعیت آب و هوا عالی بود. متاسفانه در نیمه نخست خوب بازی نکردیم. مانند قهرمان کشور بازی نکردیم. به جرات می‌گویم که بدترین نیمه در طول لیگ برتر را تجربه کردیم. نیمه دوم بهتر بود. فرصت‌های خوبی خلق کردیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مقبل چنین رقبای در خارج از زمین باید موقعیت‌های گل را تبدیل به گل کنید. می‌دانستیم حریف قدرتمندی در انتظارمان است. به خصوص که در مدت زمان اخیر در ایران و در آسیا خوب ظاهر شده است. به بازیکنانم بابت کسب یک امتیاز از این بازی تشکر می‌کنم چرا که هر امتیازی مهم است.

برانکو تاکید کرد: هنوز لیگ به پایان نرسیده و قهرمانی لیگ برتر با آخرین سوت داور در آخرین بازی لیگ برتر مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه تیمش می‌تواند زودتر از اتمام لیگ برتر قهرمان این مسابقات شود گفت: طبیعی است که انتظار نداریم قبل از اتمام تمام لیگ، قهرمانی خودمان را مسجل کنیم. در بدترین وضعیت هم اگر تراکتورسازی بازی را ببرد باز هم ما تیم دوم لیگ برتر هستیم. طبیعی است که بازی سختی مقابل سپاهان و تراکتورسازی داریم. بازی با ماشین‌سازی در تهران هم دشوار است اما اگر دنبال قهرمانی هستیم باید هر سه تیم را ببریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده است، تصریح کرد: واقعیت این است که از وقتی سرمربی پرسپولیس شدم، ذوب آهن را در اصفهان نبردیم. می‌بینید که بازی‌های فشرده‌ای داریم ولی دنبال توجیه و بهانه نیستیم.

او درباره سفر به اصفهان با استفاده از اتوبوس به جای هواپیما خاطرنشان کرد: دلیل خاصی ندارد. پرواز هواپیما به برنامه ما نمی‌خورد. باید صبح زود سفر  می‌کردیم یا شب به اصفهان می‌آمدیم. به همین دلیل با اتوبوس به این شهر آمدیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره این بازی گفت: در نیمه اول خیلی بد بودیم. در نیمه دوم چهار پنج شانس صددرصد گل داشتیم. آخرین موقعیت ما در واپسین دقایق بازی بود. اگر در نیمه اول مانند نیمه دوم بازی می‌کردیم، برنده می‌شدیم. در این اوخار ذوب آهن در ایران و آسیا نتایج خوبی داشته است. فشار خاصی روی این تیم نیست که در جدول خیلی بالا و یا خیلی پایین برود. برای افتخار خود و باشگاه‌شان بازی می‌کنند.

برانکو درباره دریافت کارت زرد توسط شجاع خلیل‌زاده اذعان کرد: تعجب می‌کنم چرا داور به او کارت قرمز نشان نداد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد نه چندان خوب این تیم روی ضربات ایستگاهی تاکید کرد: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم. موقعیت هم داشتیم که از این راه به گل برسیم اما به هر حال حریف هم تمرین می‌کند و زحمت می‌کشد.

او در واکنش به این سوال که آیا با قهرمانی در لیگ برتر خوشحال می‌شود، اظهار کرد: یک مقدار برای من عجیب است که کسی قهرمان شود و خوشحال نباشد. معمولا قهرمان‌ها خوشحال می‌شوند. فکر می‌کنم ما هم خوشحال شویم.

وی در پایان نتیجه این بازی را عادلانه توصیف کرد.

دیدگاه تان را بنویسید