۴ مدال دانشجویان کاراته‌کای ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

نمایندگان ایران در روز نخست کاراته دانشجویان آسیا صاحب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان رقابت‌های روز نخست کاراته دانشجویان آسیا در ماکائو، تیم ایران توسط علی مسکینی و بهنوش نجفی دو مدال طلا، آویشن باقری یک مدال نقره و میعاد یاری یک نشان برنز کسب کرد.

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم در دور نخست برابر «کوبایاشی» از ژاپن یک بر صفر باخت و راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این مرحله نیز مقابل حریفی از ماکائو تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل حریفی از چین راهی فینال شد اما برابر سوکیوونگ از کشور میزبان ۲ بر صفر شکست خورد و نقره گرفت.

 

بهنوش نجفی در وزن ۶۱- کیلوگرم ابتدا ۸ بر صفر حریفی از هنگ کنگ را شکست داد و در مبارزه پایانی نیز یک بر صفر «روی کاناکو» از ژاپن را شکست داد و طلا گرفت.

علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم ابتدا ۵ بر صفر حریف خود از چین را برد و در فینال نیز هیم کائو از هنگ کنگ را ۳ بر یک برد و به دومین مدال طلای ایران دست یافت.

 

میعاد یاری در وزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست برابر کوازکی از ژاپن یک بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله به علت غیبت حریف خود از فیلیپین به مدال برنز رسید.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۱ کشور هنگ کنگ، ایران، ژاپن، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، چین، فیلیپین و سریلانکا به میزبانی ماکائو در حال برگزاری است.

تیم دانشگاه آزاد به نمایندگی از ایران راهی این رقابت‌ها شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید