حرف های سرمربی الهلال پس از شکست مقابل الاهلی

سرمربی الهلال عربستان بعد از فینالیست شدن در جام حذفی و شکست حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار نظر جالبی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الهلال عربستان با پیروزی که برابر الاهلی در نیمه نهایی جام حذفی به دست آورد به فینال راه پیدا کرد. الهلال حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توانست در ضربات پنالتی الاهلی حریف تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد.

زوران مامیچ، سرمربی الهلال بعد از بازی برابر الاهلی اظهار نظر جالبی داشت. او در این رابطه، گفت: الهلال در همه جام‌ها شانس قهرمانی دارد. تنها دو تیم در جهان هستند که هنوز در فصل جاری در همه جام‌ها شانس قهرمانی دارند و آن الهلال و منچسترسیتی هستند.

او در ادامه اضافه کرد: هنوز دو ماه است که تیم را تمرین می‌دهم. یک بار هم نشده که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم. همیشه بازیکنان مصدوم داشته‌ایم. شرایط سختی را تجربه کرده‌ایم اما خوشحالم که پیروز می‌شویم. هر چند که با سختی باشد.

مامیچ در پایان به مصدومان تیمش اشاره کرد و در این باره گفت: عبدالله عطیف روز دیگر به تمرین اضافه می‌شود.سوریانو هم خوشبختانه شرایط بازی پیدا کرده است و می‌تواند به تیم کمک کند اما نواف العابد، هنوز بازیکنی نشده است که قادر باشد ۹۰ دقیقه بازی کند. او ۲۰ تا ۳۰ دقیقه می‌تواند برای تیم به میدان رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید