حرف های جهانبخش درباره "نود" در برنامه "فوتبال 120"

وینگر برایتون مهمان برنامه محبوب شبکه ورزش بود.او که اخیرا در حمایت از عادل فردوسی‌پور نوشته بود، در تنها برنامه او در سیما هم به عنوان مهمان از راه دور حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا جهانبخش برای سرشاخ شدن با کایل واکر مهمان برنامه فوتبال ۱۲۰ بود.او در همان شروع برنامه وقتی خواست به مردم سلام کند،گفت:«اول بگویم امروز آقای فردوسی پور با من تماس گرفت و از من خواست که روی خط برنامه ای غیر از ۹۰ بیایم . راستش این هم در نوع خودش عجیب بود برایم و این هم مدلی است دیگر اما حرف زدن برای مردم خوب مان همیشه برایش در خدمتم.» بعد محمدی با او درباره مدل موهایش شوخی کرد و مدل موهای کارمبئو که قبل از او مهمان ۱۲۰ بود. اینگونه خیلی زود بحث هم سمتی دیگر منحرف شد و به دور از این حاشیه های اخیر پیش رفت تا حساسیت‌ها بیش از قبل نشوند و محمدی خیلی خوب برنامه اش را پیش برد. مثل یک رفیق واقعی.

اما چرا جهانبخش؟ درگیری با کایل واکر کافی بود تا این هفته فوتبال 120 در بازگشتی که به تلویزیون داشت، از او دعوت کند. او در تماس تصویری زنده با حمیدمحمدی گفت: «درگیری با واکر یک اتفاق طبیعی در فوتبال بود. این اتفاق ها عادی است و همیشه ممکن است رخ بدهد. من قدم های عادی ام را بر می داشتم که پاهایم روی پاهای واکر رفت و تعادلم را از دست دادم. هم تیمی هایم پس از پایان بازی گفتند اگر خودم را زمین می انداختم شاید او اخراج می شد. با ده نفره شدن منچسترسیتی می توانستیم برنده بازی شویم. البته که هوادارانمان هم از این نتیجه راضی بودند. سیتی تیم قدرتمندی است.»

او درباره حضورش در پیراهن برایتون گفت: «من پس از تمرینات پیش فصل به برایتون اضافه شدم. حضور در آن تمرینات خیلی مهم بود. به مرور داشتم به شرایط عادت می کردم که متاسفانه مصدوم شدم. خیلی از بازی ها را از دست دادم و حتی بخشی از جام ملت ها را از دست دادم. لیگ برتر همیشه آرزوی من بود و خدا را شکر می کنم این جا هستم اما انتظارات از من زیاد است. اگر گل اولم را بزنم، شرایط خیلی تغییر می کند. از حمایت مردم خیلی ممنونم. امیدوارم پیراهن شماره هفت باشگاه را بگیرم. امسال این پیراهن در اختیار یکی از بازیکنان قدیمی باشگاه بود.»

تصویر علیرضا جهانبخش چندباری هم در میانه مصاحبه قطع و وصل می شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید