حرف های بیرانوند درباره کمکی که به سیل زدگان کرد

دروازه‌بان لرستانی پرسپولیس می‌گوید: اعتمادی که مردم به من داشتند و گفتم بعد از بازی با پیکان، خودم این کمک‌ها را به مردم می‌رسانم، باعث شد که به لرستان بیاییم و برانکو موافق غیبتم در تمرین نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی‌رضا بیرانوند درباره اتفاقات سیل زلزله لرستان و امدادرسانی به آنها گفت: الحمدالله توانستیم با همت مردم، کمک‌های خوبی برای مردم سیل‌زده لرستان در مجموعه درفشی‌فر جمع‌آوری کنیم. زبان از محبت هم‌وطنان قاصر است و دست تک‌تک عزیزان که به هر نحوی کمک کردند را می‌بوسم. اعتمادی که مردم به من داشتند و گفتم بعد از بازی با پیکان، خودم این کمک‌ها را به مردم می‌رسانم، باعث شد که به لرستان بیاییم و حتی برانکو به طور قاطع اجازه نداد و به من گفت برای تو بازی مهم نیست اما واقعاً می‌خواستم کمک‌ها را با دستان خودم به مردم برسانم چون شنیده بودم وسایلی که کمک می‌شود به‌طور عادلانه به مردم نمی‌رسد.

بیرانوند بیان کرد: چون که فرصت زیادی نداشتم وقت نبود روزهای بیشتری در مناطق سیل‌زده استانم بمانم و برای همین فرصت کوتاهی هم که به لرستان آمدم، در واقع مرخصی نداشتم وگرنه می‌خواستم در پل‌دختر و معمولان هم با سیل‌زده‌ها فوتبال بازی کنم.

این دروازه‌بان ملی‌پوش در ادامه گفت: از این اتفاق ناراحت و نگران بودم و دوست داشتم دین خودم را به مردم ادا کنم. بچه‌ها برای بازی با پیکان نگران بودند و می‌گفتند که تمرکز نداری و دائم در حال صحبت با تلفن برای هماهنگی کمک‌ها هستی اما به آنان گفتم که نگران نباشید و من کار خودم را بلدم.

وی همچنین گفت: هر روز با وحید امیری صحبت و مشورت می‌کردم که چه کار کنیم. این کمک‌ها همچنان ادامه دارد و بدون شک وقتی وحید به ایران بیاید هم برنامه داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید