سامان به مونت‌پولیه می‌رسد؟

11 اردیبهشت، زمان بازگشت قدوس

11 اردیبهشت، زمان بازگشت سامان قدوس به تمرین امی‌ین است. باید دید آیا قدوس به بازی مقابل مونت‌پولیه می‌رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، یکی از اخبار تلخی که در تعطیلات نوروز منتشر شد، درباره سامان قدوس و جراحی آپادندیس بازیکن ایرانی امی‌ین فرانسه بود. هافبک- مهاجمی که به همین دلیل 5 بازی امی‌ین در لوشامپیونا را از دست داد. قدوس آخرین بار مقابل آنگرز در هفته‌ی بیست و نهم لیگ فرانسه در ترکیب امی‌ین قرار گرفت و در بازی بعدی مقابل بوردو به دلیل انجام عمل جراحی غیبت داشت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سامان قدوس 4 بازی بعدی امی‌ین زا نیز از دست خواهد داد. بازی‌هایی مقابل سنت‌آتین، دیژون، نانت و استراسبورگ. سامان تا هفته‌ی سی و چهارم لوشامپیونا غایب خواهد بود و مشخص نیست آیا در هفته‌ی سی و پنجم می‌تواند به ترکیب امی‌ین برگردد یا نه. باشگاه امی‌ین با کسب 30 امتیاز از 30 بازی در رده هفدهم لیگ فرانسه قرار گرفته و 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. به همین دلیل غیبت قدوس نمی‌تواند مشکل حادی برای این باشگاه کوچک به‌وجود بیاورد.

D2_eLTZWwAAtLnx

پزشکان امی‌ین، 1 می ( 11 اردیبهشت ) را زمان بازگشت قدوس به تمرینات این تیم اعلام کرده‌اند. بازی امی‌ین مقابل مونت‌پولیه در هفته‌ی سی و پنجم هم 4 می ( 14 اردیبهشت ) برگزار خواهد شد و هواداران این باشگاه امیدوارند که سامان در این بازی حضور داشته باشد. بازیکن ایرانی امی‌ین که این فصل 22 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته، 1613 دقیقه در زمین بوده و 3 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه تان را بنویسید