استقلال با چندین غایب انضباطی و مصدوم به قطر می رود

تیم فوتبال استقلال 5 بازیکنش را در دیدار آینده مقابل الهلال در اختیار نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار تیم های استقلال و الهلال عربستان روز 19 فروردین ماه در دوحه و به میزبانی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

طبق برنامه آبی پوشان فردا جمعه تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد و تمرینات خود را در این شهر تا روز مسابقه پیگیری خواهند کرد. 

اعضای تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان دیدار با الهلال به تهران بر می‌گردند چون باید خود را برای دیدار با سپاهان آماده کنند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته مقابل سایپا به تساوی رسید تا آبی پوشان بدون برد در سال جدید برای دیدار با الهلال خود را آماده کنند اما شرایط این تیم بعد از 2 بازی ابتدایی در سال 98 چندان مساعد نیست.

از اردوی آبی پوشان خبر می رسد ووریا غفوری به دلیل مصدومیت به بازی با الهلال هم نخواهد رسید و ممکن است این تیم را همراهی نکند.

از  سوی دیگر روزبه چشمی دیگر مصدوم استقلال است ولی به احتمال فراوان این بازیکن می تواند با استقلالی ها راهی کشور قطر شود. اللهیار صیادمنش هم با پایان مصدومیت مشغول کار بدنی است و در صورتی که مشکلی نداشته باشد می تواند با آبی پوشان راهی قطر شود.

محمد دانشگر نیز با پایان دوران آسیب دیدگی مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت و احتمالا او به ترکیب تیمش بر می گردد.

طارق همام دیگر بازیکن استقلال است که در بازی با الهلال غایب خواهد بود. این بازیکن البته در تمرینات تیمش شرکت کرده ولی به مسابقه روز دوشنبه نمی رسد.

محسن کریمی هم یکی از غایبان استقلال در بازی با الهلال است که بعد از این بازی در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد. عضله این بازیکن دچا گرفتگی شده است.

آخرین غایب استقلالی ها در دیدار با الهلال فرشید باقری است که البته هنوز تصمیم نهایی در مورد این بازیکن گرفته نشده است. باقری فعلا از حضور در تمرینات محروم است و احتمالا به بازی دوشنبه نمی رسد. مهدی قائدی هم که روز گذشته از حضور در تمرینات استقلال محروم شده و با این شرایط استقلال مثل تمامی بازی های این فصل 3-4 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید