توصیه های ایمنی پلیسی برای روز طبیعت که باید جدی بگیرید

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت روز طبیعت را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین حسین زاده ضمن آمادگی کامل پلیس استان برای برقراری نظم و امنیت روز طبیعت اظهار داشت: مردم طلا، جواهرات و اشیا قیمتی را در منزل نگهداری نکنند، خودروهای خود را در مکان خلوت پارک نکنند و چنانچه خودرو از شعاع دیدشان خارج است هر چند وقت یک بار به آن مراجعه کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: افراد از حمل وجوه نقد به مقدار زیاد خوداری کنند و از خدمات بانکی برای نقل و انتقال وجوه استفاده شود، همچنین خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از سلامت خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده مدارد مشکوک حتما به پلیس 110 تماس بگیرند.

وی با بیان این‌که عجله و شتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی است، خاطرنشان کرد: بنابراین سعه صدر، صبوری، گذشت و رانندگی با سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

حسین‌زاده بیان داشت: خودداری از جابجایی خانواده و سایر بستگان در قسمت حمل بار وسایل نقلیه  ضروری است، همچنین رانندگی بین خطوط، بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن  از تلفن همراه در حین رانندگی، رعایت سرعت مجاز، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی باید در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید