رضا شکاری: مردم ایران مطئمن باشند با تمام قدرت برای راهیابی به المپیک 2020 می جنگیم

مهاجم تیم ملی فوتبال امید ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 گفت: مردم ایران اطمینان داشته باشند با تمام قدرت می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رضا شکاری درباره دیدار روز گذشته تیم ملی امید اظهار کرد: واقعیت این است که عراق اصلا حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه اول فقط وقت‌کشی می‌کرد تا حداقل یک مساوی بگیرد؛ با این حال ما تلاش زیادی کردیم و موقعیت‌های زیادی به ویژه در ۴۵ دقیقه اول ایجاد کردیم ولی توپ‌های ما به گل نمی‌رفت.

 

او ادامه داد: خدا را شکر با نتایجی که رقم خورد به مرحله بعد صعود کردیم وگرنه خیلی بد می‌شد که در گروه ما عراق صعود می‌کرد و ما بمانیم چون ما تیم بسیار بهتری از عراق بودیم و تنها این تیم بخاطر تفاضل گل صدرنشین شد؛ با این وجود مطمئن هستم در مرحله نهایی مقدماتی المپیک یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا خواهیم بود تا رکوردشکنی کنیم.

لژیونر ملی پوش امید ایران اضافه کرد: الان نمی‌شود گفت حتما به المپیک می‌رویم یا خیر ولی مطمئنا در ادامه راه با تفکرات کادر فنی و به ویژه اردوهایی که آقای استیلی گفتند، شرایط بهتر خواهد شد و بازیکنان دور هم جمع می‌شود تا با آمادگی بالایی به بازی‌های مرحله نهایی برویم؛ راجع به نتایج آینده نمی‌شود اظهار نظر کرد ولی مردم ایران اطمینان داشته باشند با تمام قدرت می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم.

 

شکاری درمورد تعداد گل‌های کم تیم ملی امید در دو دیدار ابتدایی مرحله انتخابی المپیک، ابراز کرد: در بازی با ترکمنستان بچه‌های تیم یک مقدار عجولانه کار کردند و دوست داشتند گل بزنند چون به گل‌های زیادی احتیاج داشتیم؛ در مسابقه دوم نیز یمن چیزی برای از دست دادن نداشت و آمده بود که یک مساوی یا برد بگیرد تا شانس دومی خود را افزایش دهد؛ آنها تا دقیقه ۵۵ هم دروازه‌شان را بسته نگه داشتند ولی تیم ما قدرت خود را نشان داد و ۳ گل زد؛ البته باز هم باید گل‌های بیشتری می‌زدیم تا دیروز با مساوی هم به صدرنشینی می‌رسیدیم.

 

او یادآور شد: حمیدخان(استیلی) تلاش زیادی برای فراهم کردن شرایط برای تیم ملی امید می‌کند تا بازیکنان بیشتر دور هم جمع شوند؛ کادر آقای کرانچار و آقای استیلی سعی دارند زحمت می‌کشند تا تیم امید اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشد و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

مهاجم تیم ملی امید عنوان کرد: قطعا باید بازی‌های دوستانه بهتر با تیم‌های قدرتمندتری داشته باشیم؛ می‌بینم که هم‌تیمی‌هایم در روبین کازان که در تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورشان هستند، با تیم‌های ایتالیا و فرانسه بازی می‌کنند؛ ما نمی‌گوییم در این حد بازی داشته باشیم ولی حریفان تدارکاتی ما باید قدرتمند باشند

 

شکاری ادامه داد: ما در تیم ملی جوانان بازی‌های بهتر و مهم‌تری داشتیم و امیدوار هستم در تیم امید نیز این اتفاق بیافتد که در شرایط مسابقه قرار بگیریم؛ شک نکنید سه تیمی که از آسیا به المپیک می‌روند، دست کمی از تیم‌های برتر اروپایی ندارند، پس ما باید با تیم‌های قدرتمند بازی دوستانه داشته باشیم تا حریفان خود را بشناسیم.

او تصریح کرد: در بازی اول آقای کرانچار صلاح ندیدند بازی کنم و من هم اعتراضی نداشتم چون ایشان مربی کاملی است و شرایط تیمش را می‌داند؛ خدا را شکر در بازی‌های یمن و عراق حضور داشتم؛ از ایشان و کادر فنی تیم ملی امید تشکر می‌کنم که فرصت بازی را در اختیارم گذاشتند.

 

مهاجم ایرانی روبین کازان درمورد شرایط خود در این تیم گفت: در نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و به نظرم اگر تلاش بیشتری کنم، می‌توانم بازی‌های بیشتری در روبین کازان داشته باشم؛ بازی در تیم‌های اروپا، آن هم در لیگ روسیه که جزو ۶ لیگ برتر دنیا است، راحت نیست ولی قطعا این کار را خواهم کرد و امیدوار هستم موفق باشم.

 

شکاری درباره ادامه همکاری خود با روبین کازان و تیم فصل آینده‌اش گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و آخر فصل در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید