تمام حواشی دیدار استقلال و نساجی + تصاویر

در مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی هواداران نساجی توسط یک پلاکارد پیامی را به هواداران دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می‌شود که بازیکنان هر دو تیم ساعت ۱۸ برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* یکی از هواداران تیم نساجی مازندران مهرشاد حبیب‌زاده ساروکلایی که قصد داشت برای تماشای دیدار نساجی مازندران و استقلال به تهران سفر کند دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

* حامد لک به محض حضورش در زمین بارها توسط تماشاگران استقلال واکنش دید و البته او هم به هنگام ضربات شروع مجدد با کمی مکث مسابقه را آغاز می‌کرد.

* هنگامی که داور خطا روی مرتضی تبریزی پنالتی تشخیص داد بازیکنان و کادر فنی نساجی به شدت به تصمیم محمدرضا اکبریان اعتراض کردند. در این لحظات مجید جلالی نیز شدیدا معترض بود و به همراه حمید مطهری به تیم داوری اعتراض می‌کرد.

* سجاد آشوری بازیکن تیم فوتبال نساجی در واکنش به اعلام پنالتی علیه تیمش برای اکبریان دست می‌زد.

*‌ فرهاد مجیدی در اواخر نیمه اول با محمد دانشگر صحبت کرد و نکات مدنظرش را به‌ویژه انتقال داد.

* هواداران استقلال هم این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

* به دلیل توقف‌های پی در پی مسابقه داور ۶ دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد.

* محسن کریمی مهاجم استقلال در چندین صحنه با تکل خشن بازیکنان نساجی مواجه شد که همین موضوع واکنش شفر را در پی داشت.

* تا پایان نیمه اول به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه شده و حدود ۱۷ هزار نفر در استادیوم آزادی حضور دارند.

* مرتضی تبریزی مهاجم استقلال با پنالتی که به ثمر رساند، دومین گل خود را برای آبی‌پوشان وارد دروازه رقبا کرد.

* بعد از پایان نیمه اول بازیکنان نساجی و اعضای کادر فنی این تیم به داور اعتراض کرده و معتقد بودند پنالتی‌ای که علیه آن‌ها گرفته شده صحیح نبود.

نیمه اول با تک‌گل مرتضی تبریزی به سود استقلال به پایان رسید.

* سیدحسین حسینی که امروز دروازه‌بان استقلال است به همراه رحمتی برای گرم کردن وارد زمین شد. هواداران استقلال هم بلافاصله اقدام به تشویق هر دو دروازه‌بان کرده و از آنها خواستند که با یکدیگر به سمت سکوها بروند که البته رحمتی و حسینی این کار را انجام داده و با هم به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

* حامد لک دروازه‌بان ذخیره تیم نساجی در بازی امروز پیش از شروع بازی با مهدی رحمتی خوش و بش کرد.

* حسین ترابپور مربی گلرهای نساجی که سابقه حضور در استقلال را دارد با اشکان نامداری و مهدی رحمتی خوش و بش کرد.

*‌ جرج ولیسیانی بازیکن گرجستانی نساجی که در لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی قرار ندارد قصد داشت وارد جایگاه VIP شود اما مأموران مستقر در ورزشگاه او را نشناختند به همین دلیل مجبور شدن کارت این بازیکن را از مسئولان نساجی گرفته تا او با کارت خود وارد ورزشگاه شود.

* بازیکنان تیم فوتبال نساجی به محض حضور در زمین به سمت تماشاگران‌شان رفتند و از حضور آنها تشکر کردند. 

* حدود ۱۵۰۰ نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند ضمن آنکه همین تعداد از تماشاگران هم طرفداران نساجی هستند که در جایگاه پرسپولیسی‌ها مستقر شده است.

 

* محمود فکری هافبک سابق استقلال و نساجی مازندران با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را تماشا می‌کند. قرار است از وی و رضا رجبی توسط کانون پیشکسوتان باشگاه استقلال تقدیر به عمل بیاید.

* اقلام هواداری تیم نساجی در اطراف ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسند که با توجه به رنگ قرمز آنها و قرار گرفتن در کنار پرچم‌های آبی توجه همگان را جلب کرده است.

* تعدادی از هواداران نساجی مقابل در غربی ورزشگاه آزادی اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند و پلاکاردی را با خود آوردند که روی آن پیغامی خطاب به هواداران استقلال و پرسپولیس نوشته شده است.

* حدود ۱۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر هستند ضمن اینکه تعداد هواداران استقلال نیز در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی به ۵۰۰ نفر می‌رسد.

 

* سه هوادار کودک استقلالی که با خود پرچم‌های آبی را حمل می‌کردند هنگام ورود به ورزشگاه در کنار هم راه می‌رفتند که منظره جالبی را به وجود آورده بودند.

*‌ فروشگاه هواداری استقلال و پرسپولیس که همواره در بازی‌های دربی مشتریان زیادی دارد طبق معمول در این بازی نیز تعطیل بود و فعالیتی نداشت.

 

*‌ پیش از آغاز بازی پخش آهنگ‌های شاد از بلندگوهای ورزشگاه برنامه‌ای است که برای سرگرم کردن هواداران دو تیم در نظر گرفته شده است.

* امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با چاپ و نصب اطلاعیه‌ای در مورد مضرات مصرف سیگار پیامی را خطاب به تماشاگران فوتبال منتشر کرده است.

*‌ معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در ورزشگاه حاضر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید