رییس فدراسیون هاکی مشخص شد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی، بهرام قدیمی با کسب 35 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد. فضل الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک ها نیز در جلسه حاضر بود. 

برای ریاست فدراسیون هاکی، 7 کاندیدا به نام های فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو، حسین شهریاری، اکبر قاسمی، بهرام قدیمی، مسعود مختاری، مرتضی یحیی پور با یکدیگر رقابت می کردند.

قبل از آغاز مجمع حسین شهریاری و اکبر قاسمی از حضور در انتخابات انصراف دادند. مسعود مختاری و مرتضی یحیی پور نیز با آغاز مجمع کناره گیری خود را از انتخابات اعلام کردند تا انتخابات در نهایت با حضور سه کاندیدای باقی مانده یعنی فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو و بهرام قدیمی برگزار شود.

بدین ترتیب پس از رای گیری، بهرام قدیمی با 35 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هاکی برای 4 سال آتی انتخاب و جانشین مرحوم بهرام شفیع شد. رمضانعلی دولو 6 رای و فاطمه ابوالقاسمی 2 رای آوردند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید