در گفت و گو با جی پلاس؛

ترابی: امیدوارم به بازی فردا برسم/ می خواهیم السد را در دوحه ببریم

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با السد گفت: امیدوارم برای بازی فردا آماده شوم و شاید بتوانیم تساوی خانگی مقابل پاختاکور را در دوحه جبران کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آنکه پایش در بازی با نساجی آسیب دید، با آن جراحت کسی فکرش را نمی کرد به بازی با السد برسد. اما برخلاف عکس های منتشر شده آسیب دیدگی مهدی ترابی خیلی جدی نبود. او حالا همراه تیم در قطر است و شاید اگر برانکو صلاح بداند یکی از 11 بازیکن پرسپولیس برای دیدار با السد باشد.

در ادامه گفت و گوی خبرنگار جی پلاس با هافبک پرسپولیس را می خوانید؛

** درباره مصدومیتت بگو. بعد از بازی با نساجی، خیلی ها فکر می کردند به بازی با السد نمی رسی اما روز گذشته بیرانوند در استوری اینستاگرام خود خبر داد با کاروان 21 نفره پرسپولیس راهی قطر شدی!

 بعد از دیدار مقابل نساجی حتی راه رفتن هم برایم مشکل شده بود زیرا هم عضلات و استخوان زانویم دچار آسیب دیدگی بود و هم زخم نسبتا عمیقی روی پایم ایجاد شد ولی با این حال تمریناتم را به آرامی دنبال کردم و امیدوارم بتوانم پرسپولیس را مقابل السد در یک بازی بسیار سخت همراهی کنم. برای من خیلی مهم بود که مورد حمایت کادر فنی و همچنین هواداران قرار گرفتم و از تک تک آنها تشکر می کنم.

** درباره دیدار با نساجی ، اتفاقات و حواشی داوری آن بگو.

هر اتفاقی که بود تمام شده و متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم. البته این تساوی خارج از خانه بود که ارزشمند است ولی باید به فکر آینده باشیم و نباید تمرکزمان در دیدارهای گذشته بماند. پرسپولیس بازی های بسیار سختی در هفته های آتی دارد زیرا تکلیف قهرمانی هنوز مشخص نشده و همه ما می خواهیم به قهرمانی لیگ برسیم.

** نظرت درباره صحنه ایی روی تو خطا شد و مشکوک به پنالتی بود، چیست؟

 در این مورد و مسائل مربوط به داوری هیچ حرفی ندارم و بهتر است کارشناسان داوری و اهالی فوتبال در موردش نظر بدهند.

** وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با السد چگونه است؟

ما تساوی مقابل نساجی را فراموش کردیم و مهیای دیدار مقابل السد شدیم. بازی بسیار سختی پیش روی ماست زیرا از یک سو حریف قدرتمندی پیش روی خود می‎بینیم و از طرف دیگر باید در دوحه بازی کنیم. مصدومیت و همراه نبودن عالیشاه، ربیع خواه، مصلح و... از طرف دیگر خستگی شدید و مفرط بازیکنان نیز ما را آزار می دهد ولی با این حال برای این بازی تنها یک هدف مهم داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

و حرف آخر؟

 هیچ چیز برای ما مهم تر از کسب برد در دوحه نیست. امیدوارم برای بازی فردا آماده باشم. اگر از این بازی امتیاز بگیریم، یک گام دیگر به سمت صعود نزدیک می شویم. شاید دو امتیاز از دست رفته در بازی با پاختاکور را در همین بازی جبران کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید