حسن رحیمی از دنیای کشتی خداحافطی کرد

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک و یکی از بهترین آزادکاران سبک وزن ایران پس از سال‌ها حضور در تیم ملی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن رحیمی آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از سال‌ها حضور در سطح اول کشتی ایران با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

رحیمی در المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال برنز شد اما پس از آن به دلیل انجام عمل جراحی بیش از دو سال در رویدادی حاضر نشد تا اینکه قرار بود چند روز پیش عازم رقابت‌های جام دان کلوف شود اما در آستانه اعزام قید حضور در این تورنمنت را زد و اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد.

در دور جدید تمرینات تیم ملی نیز کادر فنی از دعوت مجدد او به اردو خودداری کرد و وی امروز (چهارشنبه) از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

رحیمی در بخشی از نامه خداحافظی خود خطاب به مردم نوشت: خداحافظی بنده حقیر از تشک کشتی به همان اندازه که برای شما سخت و غیر قابل باور بود، برای خودم نیز اینچنین بود. هر چند ناچیز، تمام سعی و تلاشم را کردم که باعث خوشحالی مردم کشورم بشوم و برای وطنم کسب افتخار کنم. هیچ منتی نیست. این عشق به مردم و کشورم را وظیفه خود می دانم و بزرگترین افتخارم این است که در کنار مردم زندگی می‌کنم و خودم را هیچوقت جدا از مردم سختی کشیده ندانسته‌ام.

در بخشی دیگر از نامه خداحافظی رحیمی آمده است: گاهی هر چقدر تلاش می‌کنی که صدایت را بشنوند اما شنیدهنمی شوی و کارد به استخوانت می‌رسد و اینجاست که بهترین شیوه ایستادن، نایستادن است. از کسانی که حقم را ناحق کردند و زحمات چندین ساله ام را نادیده گرفتند و فقط نقش این را داشتند که از بیرون گود فرمان لنگش کن را بدهند تشکر می‌کنم چرا که اگر آنها نبودند حق و عدالت هم نمودی نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید