در گفت و گو با جی پلاس؛

شایان مصلح: شاید به بازی نساجی هم نرسم/ نبودن من ضربه ای به پرسپولیس نمی زند

مدافع پرسپولیس درباره مصدومیتش توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

چند هفته ای است که پرسپولیس نمی تواند از شایان مصلح در دفاع چپ استفاده کند. مصدومیت او از ناحیه لگن و استخوان ران باعث شده تا او به تنهایی تمرین کند. با این حال شایان می گوید هنوز هم چیزی مشخص نیست و هنوز مصدومیتش کاملا برطرف نشده است. طوری که ممکن است او به بازی با نساجی مازندران نرسد.البته سرخپوشان در دفاع چپ محمد نادری را دارند و به همین دلیل خیال شان راحت است.

خبر نگار ورزشی جی پلاس با شایان برای دقایقی گپ زده تا او درباره آخرین وضعیت خودش برای مان حرف بزند.

شایان چه خبر؟ وضعیت مصدومیت ات به کجا رسید؟

متاسفانه با وجود آنکه به خاطر کمبود بازیکن بیش از اندازه مراقب خودم هستم ولی به خاطر فشردگی بازی‌ها و تمرینات مصدوم شدم. واقعا فکرش را نمی کردم دردی که در ناحیه لگن احساس می‌کردم این طور من را از بازی‌های پرسپولیس دور کند ولی چاره ای نیست و باید تا پایان مصدومیت صبور باشم.

فکر می کنی نبودت به تیم ضربه می زند؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و نمی‌توانیم بگوییم چون این بازیکن یا آن بازیکن حضور نداشتند، پرسپولیس ضربه خورد. آنقدر بزرگ که هر بازیکنی پیراهن این تیم را بپوشد مورد تشویق و حمایت هواداران قرار می گیرد و می تواند بار تیم را به دوش بکشد. اینها ما را به هم نزدیک تر و متحد تر می کند.

با شرایطی که وجود دارد فکر می کنی چه زمانی بتوانی به میادین برگردی؟

در این مورد نمی توانم زمان خاصی را بگویم. خودم فکر می کردم با توجه به اینکه در تمرین گروهی یکشنبه حضور داشتم، می توانم برابر پاختاکور هم به میدان بروم اما کادر فنی تصمیم گرفت بیرون گود بمانم. تمریناتم را دنبال کردم و اگر این روند خوب باشد، به بازی مقابل نساجی می رسم. هرچند این امکان وجود دارد با نظر برانکو این بازی را هم از دست بدهم.

ظاهرا خیلی دلت برای بازی کردن دوباره در پرسپولیس تنگ شده؟

خیلی دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم اما اگر فرصتش نمی شود، هواداران  من را ببخشند چون نیاز به استراحت بیشتری داشته ام و باید کاملا مهیای حضور در میادین باشم تا کادر فنی اجازه بازی صادر کند.

دیدگاه تان را بنویسید