وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

ایرانی‌ها آیفون‌های خود را خاموش کردند

وزیر ارتباطات گفت:‌ بسیاری از ایرانی‌ها گوشی اپل را دوست داشتند، اما بعد از محدودیتی که اپل برای شرکت‌های ایرانی ایجاد کرد، بسیاری افراد گوشی اپل‌شان را خاموش کردند و کنار گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ اولین رویداد نوآوری با محوریت متنوع‌سازی اکوسیستم استارت‌آپی و نوآوری ایران همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با حضور وزیر ارتباطات، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و رئیس ستاد فضایی کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رویداد با بیان این‌که مردم ایران اپل را دوست داشتند، اما محدودیتی که اخیرا برای شرکت‌های ایرانی ایجاد شد، بسیاری از ایرانی‌ها گوشی اپل‌شان را خاموش کردند و کنار گذاشتند، البته گزارش دقیق این موضوع را باید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مزاح تعریف کرد یک نفر گوشی اپل در جیب عقب شلوار داشت و نشست؛ صدایی شبیه شکستن آمد و گفت: ان‌شاءالله که رانم بود.

جهرمی ادامه داد: امروز مردم دیگر این گوشی را برای نیازهای اولیه ارتباطی نمی‌خواهند، بلکه گوشی زندگی روزمره آنها را پیش می‌برد و گوشی‌ای که نتوان از خدمات حمل و نقل، بانکی و سایر اپلیکیشن‌های آن استفاده کرد، محکوم به خارج شدن از بازار است.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: سال آینده برای تأمین مالی در حوزه‌های مختلف با محدودیت روبه‌رو هستیم که این موضوع برای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور یک فرصت است؛ زیرا سازمان‌ها به افزایش بهره‌وری نیازمند می‌شوند و ناگزیرند به اکوسیستم استارت‌آپی روی بیاورند.

دیدگاه تان را بنویسید