قائدی: استقلال مقابل الدحیل برنده می‌شود

بازیکن تیم امید کشورمان گفت: ما بازی دوستانه انجام دادیم اما با تیم‌هایی بازی کردیم که در سطح ما نبودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی قائدی در خصوص آخرین وضعیت تیم امید کشورمان گفت: تمرینات تیم امید تکمیل نشده بود اما با وجود اینکه ۲۰ روز تا زمان بازی‌ها مانده هنوز تکمیل نشدیم و کارهایی که مربی تیم خواسته نتوانستیم به صورت کامل انجام دهیم. هرچند که خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب است و در باشگاه‌هایشان خوب گل می‌زنند، امیدوار هستیم که نتایج خوبی به دست بیاوریم چرا که تیم خوبی داریم.

وی درباره کمبود بازی‌های دوستانه هم افزود: بازی‌های دوستانه انجام دادیم اما چیزی که مربی می‌خواست نبود، ما می‌توانستیم با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و چین بازی کنیم تا به ما کمک بیشتری کند چرا که این بازی‌ها کمک بیشتری به ما خواهد کرد تا نقاط ضعفمان را بشناسیم. ما با تیم‌هایی بازی کردیم که در سطح ما نبودند هرچند که خوشبختانه شکست نخوردیم.

بازیکن تیم استقلال درباره بازی امروز این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم افزود: امیدوارم که استقلال امروز نتیجه خوبی بگیرد و من مطمئن هستم که آنها برنده می‌شوند، من با چند تا از بچه‌های تیم صحبت کردم و آنها روحیه خوبی هم دارند.

قائدی درباره اینکه از اینکه جایش را در استقلال از دست بدهد، نگران نیست؟ گفت: من به خاطر مصدومیت فیزیوتراپی می‌کردم که شفر گفت اینجا بمان اما بعد از بازی‌ها به استقلال اضافه می‌شوم و مشکلی نیست چرا که وضعیت خوبی دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید