سرمربی الزورا: در کربلا هواداران بیشتری خواهیم داشت

سر مربی تیم فوتبال الزورا عراق گفت: بازی سختی مقابل ذوب آهن داشتیم و به خوبی مقابل این تیم ایستادگی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حکیم شاکر  بعد از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. دوره آمادگی روانی را برای بازیکنان گذرانده بودیم. ذوب آهن حمله می‌کرد و ما هم به خوبی مقابل حملاتش ایستادگی کردیم.

وی در مورد اینکه گفتید با درخشش مدافعان توانستید مساوی بگیرید اما دروازه بان شما موفقترین چهره بود، گفت: تاکتیک ابتدایی مسابقه برای گل نخوردن بود. دروازه بان ما هم درخشید اما فقط او ندرخشید بلکه بقیه بازیکنان ما هم درخشیدند و در مسابقات بعدی از سایر بازیکنان هم استفاده می‌کنیم.

سرمربی الزورا در مورد حضور هواداران این تیم در اصفهان که آنها از عراق آمده بودند یا هواداران عراقی مقیم ایران بودند اظهار داشت:  هواداران ما به دو گروه تقسیم شدند بیشتر آنها از عراق آمده بودند و بقیه مقیم ایران بودند با توجه به اینکه ایران و عراق مرز مشترک دارند تردد هواداران دشوار نیست. در بازی بعدی مان در کربلا هواداران زیادتری برای حمایت تیم به ورزشگاه می آیند.

شاکر در مورد اینکه  تیم الزورا از گروهش صعود خواهد کرد یا نه گفت: همانطور که می‌دانید هر بازی استراتژی خودش را دارد و از فردا برای بازی‌های پیش رو تمرینات خودمان را با استراتژی دیگر شروع می‌کنیم و انشالله موفق خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید