گزارش جی پلاس؛

کدام بازیکن در ایران محبوب تر است؟/ نگاهی به اینستاگرام خارجی های لیگ

بازیکنان خارجی که در گذشته با اقبال کمتری در اینستاگرام رو به رو بودند، با حضور در لیگ برتر ایران، به چهره های محبوب و پرطرفداری تبدیل شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ستاره های دنیا فوتبال از جمله سلبریتی هایی هستند که در اینستاگرام با واکنش مثبت هواداران رو به رو شدند و با هر عکس و نوشته ای، هزاران لایک و کامننت را به نام خو ثبت می کنند.

علاوه بر ستاره های ایرانی که در این سال ها توانستند چندین میلیون فالوور را جذب کنند، فوتبالیست های خارجی باشگاه هایی مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و ... هم همانند بازیکنان وطنی با استقبال کاربران فضای مجازی رو به رو شدند.

این بازیکنان تا پیش از این و در کشورهای خودشان چهره ای مطرح و شناخته شده ای نبودند اما در ایران که در رده هفتم بیشترین کاربران اینستاگرام است، با استقبال خوبی رو به رو شدند.

وضعیت به گونه ای است که بازیکنان خارجی بعد از جدایی از فوتبال ایران و رفتن به کشورهای دیگر هم گاها با انتشار پستی مرتبطت با تیم ها و اشخاص شناخته شده در ایران، چندین هزار لایک و کامنت را جذب می کنند.

در ادامه نگاهی به پرطرفدارترین بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران می اندازیم:

1 - بشار رسن – پرسپولیس - 736 هزار نفر

بشار رسن

2 -  طارق همام – استقلال - 584 هزار نفر

طارق همام

3 - گادوین منشا – استقلال - 514 هزار نفر

منشا

4 - بوژیدار رادوشوویچ – پرسپولیس - 441 هزار نفر

رادوشوویچ

5 - اسماعیل گونزالوس – استقلال - 213 هزار نفر

ایسما

6 - آیاندا پاتوسی – استقلال - 177 هزار نفر

پاتوسی

7 - ماریو بودیمیر- پرسپولیس - 111 هزار نفر

ماریو بودیمیر

8 - آنتونی استوکس – تراکتورسازی -  72 هزار نفر

استوکس

9 - لی اروین – تراکتورسازی - 47 هزار نفر

لی اروین

10 - کی روش استنلی – سپاهان - 12 هزار نفر

استنلی کی روش

به گزارش جی پلاس؛ بازیکنان خارجی بسیار دیگری هم در تیم های ایرانی بازی می کنند که تاکنون نتوانستند هواداران زیادی را جذب کنند و تعداد فالوورهای آن ها کمتر از 10 هزار نفر است اما آمار و ارقام نشان می دهد بازیکنانی که در دو تیم استقلال و پرسپلیس به میدان می روند، طبیعتا بیش از سایرین با اقبال عمومی رو به رو خواهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید