کاهش چشمگیر قیمت دلار در صرافی ها

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به صبح روز قبل  ۱۵۰  تومان کاهش داشته است.

بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد  نیز کاهشی محسوس را تجربه کرد و از ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان کاهش یافته است.

صرافان می گویند مهمترین عامل ریزش قیمت دلار در بازار کاهش تقاضا در این روزهاست.

امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان است. قیمت یورو نسبت به صبح روز قبل ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

ارز مسافرتی چند؟

امروز شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۵ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۵ هزار و ۴۲۱ تومان و یک ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۵ هزار و ۴۳۰  تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید