گزارش جی پلاس

میلاد محمدی - سلتیک، منتفی شد؟/ راجرز در لسترسیتی

بحث حضور میلاد محمدی در سلتیک اسکاتلند بارها شنیده شده اما فعلا که سرانجامی نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در جام ملت‌های آسیا حتی این خبر رسانه‌ای شد که مسئولان دو باشگاه نیوکاسل انگلیس و سلتیک اسکاتلند رقابت شانه‌ به شانه‌ای را برای جذب دفاع چپ تیم ملی ایران آغاز کرده‌اند اما در نهایت هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد تا میلاد محمدی همچنان در روسیه بماند و پیراهن احمد گروژنی را بر تن کند. 

درباره‌ی نیوکاسل همه شایعه‌ها به پایان رسید. رافائل بنیتز- سرمربی مشهور نیوکاسل- برای دفاع چپ دو بازیکن از آفریقا جذب کرد و همین مسئله باعث شد تا حضور میلاد محمدی در لیگ برتر منتفی شود. سلتیک اما همچنان علاقه‌مند بود تا این دفاع چپ ایرانی و 25 ساله را در تابستان و ایام نقل و انتقالات، به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. دلیل این علاقه هم تأکید برندن راجرز به حضور میلاد بود. سرمربی موفق سلتیک که سابقه‌ی مربیگری در لیورپول را هم در کارنامه دارد. 

هفته‌ی قبل اما راجرز بعد از صدرنشینی با سلتیک در لیگ اسکاتلند، تصمیم گرفت به لیگ برتر برگردد و روی نیمکت لسترسیتی بنشیند. باشگاهی که همین دو فصل قبل و همراه با کلویدیو رانیری عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده بود. لسترسیتی بعد از کسب نتایج ضعیف با کلود پل فرانسوی، نیمکت خود را در اختیار راجرز قرار داده تا با استفاده از تجریبات این مربی بتواند در جمع مدعیان قرار بگیرد و نتایج درخشانی کسب کند. 

با حضور راجرز در لسترسیتی، شاید بحث حضور میلاد محمدی در سلتیک هم منتفی شود. تنها دلیل علاقه‌ی باشگاه اسکاتلندی به محمدی، برندن راجرز بود که حالا این تیم را ترک کرده و به لسترسیتی رفته. البته این امیدواری هم هست که راجرز دستور خرید محمدی را به مدیران لسترسیتی بدهد و در تابستان دفاع چپ ایرانی را جذب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار میلاد محمدی خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید