حرف های لیکنز درباره داوری و کارت بی موردی که دژاگه گرفت

سرمربی تراکتورسازی با تمجید از سپاهان می‌گوید هماهنگی خوبی بین خط دفاع و حمله این تیم وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: تمرینات خوبی را در هفته اخیر برگزار کردیم. اشکان دژاگه به علت محرومیت در این دیدار به میدان نمی‌رود. او از کاپیتان‌های تیم ملی است و از مهم‌ترین بازیکنان‌مان محسوب می‌شود. علی عبدالله زاده هم به علت مصدومیت در تمرین روز گذشته در اختیارمان نیست. شرایط محمدرضا اخباری هم به علت مصدومیت از ناحیه دست مشخص نیست.

وی با تمجید از سپاهان گفت: این تیم صدرنشین مسابقات است. سپاهان از بهترین تیم‌هایی است که قرار است مقابل ما به میدان برود. تعداد گل‌های زده سپاهان زیاد است. این تیم خیلی کم گل می‌خورد. هماهنگی خوبی بین خط حمله و دفاع سپاهان وجود دارد. آن‌ها چهار امتیاز از ما جلوتر هستند. از طرفی یک بازی معوقه هم دارند.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کادر فنی کنونی سپاهان سال گذشته در ذوب آهن حضور داشت. قبل از آن هم در تراکتورسازی بودند. چند بازیکن سپاهان سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند که شاخص‌ترین آن‌ها مهدی کیانی است. باید برای بازی فردا آمادگی ذهنی داشته باشیم. هواداران باید بدانند که سه امتیاز بازی فردا برایمان خیلی مهم است. باید از تیم حمایت کنند چرا که سه امتیاز بازی فردا کمک زیادی به تیم‌مان می‌کند. هر چند سپاهان تاکنون شکستی در لیگ‌برتر نداشته است.

لیکنز با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز این دیدار گفت: از دو بازی خانگی نیم‌فصل دوم حداکثر امتیازات را گرفتیم. در بازی‌های خارج از خانه هم دو امتیاز گرفتیم. فردا تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. طبیعی است که ساسان انصاری بتواند شانس بازی بیشتری داشته باشد. خوشحالم این بازیکن جزو بازیکنان ما است. البته مهدی‌زاده هم بازیکنی بود که می‌توانست در چند پست بازی کند که او را با انصاری معاوضه کردیم و یک مدافع را از دست دادیم. خوشحالم که می‌توانم فردا یک بار دیگر او را ببینم. مهدی‌زاده دارای شخصیت بالایی است. ساسان انصاری فردا به عنوان مدافع به میدان نمی‌رود و مهاجم تیم‌مان است.

وی درباره تساوی تیمش مقابل سایپا در بازی اخیر گفت: در برابر سایپا با سیستم هجومی بازی کردیم ولی به علت کیفیت زمین و عجله بازیکنان، نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره ببریم. بازیکنانی که به تازگی به جمع تیم‌مان اضافه شدند، نیاز به زمان دارند تا رفته رفته به ترکیب تیم ملحق شوند.

لیکنز درباره افزایش قدرت هجومی تیمش یادآور شد: می‌توانم تعداد مهاجم‌ها را افزایش دهم تا سیستم بازی ما تغییر کند اما این موضوع نیازمند زمان مناسبی است. من جزو مربیانی هستم که در هر بازی بیشتر از یک گل بزنیم. دیروز بازی بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و همچنین بازی چلسی و تاتنهام را دیدم. همه دیدیم که چه بازی‌های خوبی برگزار شد. همه دیدند که رئال تیم بهتری بود اما برد از آن بارسلونا بود. دوست دارم کم کم به شرایط ایده‌آل برسیم. بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌خواهیم با افزایش رقابت بین بازیکنان، بهترین مهره در هر دیدار به میدان برود.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به قدرت خط دفاعی سپاهان گفت: شاید برخی تصور کنند سپاهان تیم تدافعی است اما آن‌ها در خط حمله هم خوب کار کردند.

لیکنز درباره محرومیت دژاگه از این بازی و عدم تعویض به موقع او از سوی کادرفنی گفت: دژاگه کاپیتان تیم ملی و بازیکن مهمی برای تیم‌مان است.  قبل از بازی با سایپا به بازیکنان گفتم که کارت‌های بیهوده نگیریم. اخطار دژاگه در برابر سایپا بی‌مورد بود. داور می‌خواست اشتباهش در کارت دادن به تیم حریف را جبران کند و به همین دلیل به دژاگه کارت داد. این موضوع موجب از دست رفتن یکی از بازیکنان مهم تیم‌مان شد. به علت کارت‌ زردهای بیهوده، دژاگه را برای بازی فردا نداریم. اکنون برایم مهم است که بازیکن جایگزین او بتواند نمایش خوبی داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: در برابر نساجی از درون ناراحت بودم که وقتی بازی یک بر یک شد، تلاش لازم را برای پیروزی نکردیم که موجب ناراحتی من شد. سایپا هم تیم فیزیکی و قدرتمندی بود. این تیم روی هوا خیلی خوب عمل کرد. در آینده باید بتوانم تفکر حرفه‌ای بازیکنان را ارتقاء بدهم. مقابل سپاهان هر پرتاب اوت و هر ضربه بلند خطر گلزنی روی دروازه ما را ایجاد می‌کند.

لیکنز درباره وضعیت لی اروین در این تیم گفت: اروین مانند بچه‌ای بود که از خانه بیرون رفت و ما موقع برگشت هم درها را به روی او باز کردیم. این بازیکن بعد از سه ماه برگشته و از شرایط تمرین و مسابقه به دور بوده است. قطعا او شرایط بدنی خوبی ندارد. نمی‌توان گفت او در یکی‌، دو هفته آینده برای ما بازی می‌کند اما برنامه تمرینی خوبی را برای او در نظر گرفتیم تا به شرایط بازی برگردد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید