صیادمنش: استقلال شانس قهرمانی دارد

بازیکن استقلال گفت: با قلبم استقلال را انتخاب کردم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الهیار صیادمنش پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این پیروزی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم خوب بازی کنیم و برنده میدان باشیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به جایگاه واقعی خود برسیم. خدا را شکر من هم توانستم امروز خوب بازی کنم و همین که کادر فنی و تماشاگران از من رضایت داشته باشند برایم کافی است.

وی درخصوص شانس قهرمانی استقلال، خاطرنشان کرد: فاصله ما با صدر جدول کمتر شده است. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و هنوز شانس قهرمانی داریم. اگر بتوانیم در بازی‌های رو در رو مقابل تیم‌های بالای جدول پیروز باشیم می‌توانیم به قهرمانی هم برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه آیا قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال با شرایط کنونی سخت است یا خیر، گفت: واقعاً کارم سخت است. همه بازیکنان بزرگ و باتجربه هستند. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در بهترین باشم و در نهایت کادر فنی تصمیم می‌گیرد.

صیادمنش درخصوص حضور کرانچار در ورزشگاه، اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی امید هم بتواند بعد از سال‌ها با کرانچار به رقابت‌های المپیک صعود کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با گزارشگر بازی هفته گذشته استقلال درخصوص اظهاراتش صحبتی کرده است یا خیر، گفت: با گزارشگر مسابقه حرف نزدم، اما منتظری با وی صحبت کرد. در مجموع باید بگویم که من با قلبم استقلال را انتخاب کردم و با تمام وجود برای موفقیت این تلاش خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید