دژاگه: این چمن یکی از بدترین زمین‌های ایران بود/ مستحق کارت زرد نبودم

ستاره‌ تیم تراکتورسازی گفت: کارت زردی که داور به من داد درست نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اشکان دژاگه پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل سایپا گفت: فکر می‌کنم تیم ما بد بازی نکرد و ما آمده بودیم که بازی را ببریم اگر شرایط اجازه می‌داد بازی خوبی انجام می‌دادیم اما زمین بازی افتضاح بود و نتوانستیم بهتر بازی کنیم. به نظرم این زمین یکی از بدترین زمین‌های ایران بود و بازی روی این زمین سخت بود. ما تیمی هستیم که دوست داریم روی زمین بازی کنیم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص کارت زردی که گفت و از بازی بعدی محروم شد، گفت: به نظرم کارت زردی که داور به من داد درست نبود من خطایی نکردم و فکر نمی‌کنم آن صحنه کارت زرد داشته باشد و مستحق کارت زرد نبودم اما به هر حال اتفاقی بود که افتاد.

وی در خصوص اینکه تیم سایپا با مشکلات مالی مواجه است و چند روز اخیر را تمرین نکرده است، گفت:  من تیمم تراکتورسازی است می‌دانم بازیکنان سایپا مشکلاتی دارند و نمی‌خواهم دخالت کنم این مسئله فقط در لیگ ایران نیست و در لیگ‌های دیگر هم این مسائل وجود دارند. ان‌شاءالله که پیشرفت کنیم تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

هافبک با تجربه تراکتورسازی در خصوص استقبال تماشاگران تراکتور از این بازی گفت: طرفداران فوق‌العاده بودند امیدوارم همین گونه ادامه دهند ما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم تا آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید